حضور  ۲۵۳۳ مسافر نوروزی در اماکن گردشگری و اقامتی شهرستان دماوند
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

حضور ۲۵۳۳ مسافر نوروزی در اماکن گردشگری و اقامتی شهرستان دماوند

فرماندار دماوند از حضور ۲۵۳۳ مسافر نوروزی در اماکن گردشگری و اقامتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، رضا طاهرخانی در نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: امسال سفرها افزایش ۵۰ درصدی در سطح کشور داشتند و طبق گزارش اداره میراث فرهنگی و گردشگری حدود ۲۵۳۳ نفر در مجموعه شهرستان حضور یافتند و از اماکن مختلف بازدید کردند.
وی افزود: در خصوص اسکان مسافران شهرستان دماوند رتبه اول را در استان تهران به خود اختصاص داد و بیشترین اسکان در بخش رودهن صورت گرفت.

فرماندار دماوند ادامه داد: در روز ۱۳ فروردین نیز در حالی که مردم در کنار خانواده‌هایشان در طبیعت بودند، پرسنل ستاد نوروزی دماوند همچون روزهای قبل مشغول خدمت رسانی در خصوص تنظیم بازار بودند.

طاهرخانی بیان کرد: در برخی از شهرستان‌ها قیمت‌ مرغ در شب عید به ۶۰ هزار تومان نیز رسید، اما با درایت مسئولان شهرستان قیمت مرغ در دماوند بیشتر از ۳۳ هزار تومان گزارش نشد و آرامش خاصی در پایان سال در بازار داشتیم.
وی تأکید کرد: در تنظیم بازار دستور ویژه‌ای در حوزه آرد و نان صادر شد، زیرا متاسفانه در مجموعه شهرستان گزارشات خوبی از مردم در رابطه با نانوایی‌ها نداشتیم، لذا گشت مشترکی تشکیل داده و صبح و بعدازظهر از نانوایی‌های سطح شهرستان بازرسی صورت گرفت، اما گزارشات خوبی را شاهد نبودیم.
فرماندار دماوند خاطرنشان کرد: کیفیت نان در شهرستان دماوند خوب نبود که دراین رابطه برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته است تا ساماندهی در حوزه کیفیت نان با جدیت صورت گیرد.
طاهرخانی افزود: امید است همه مسئولان در تحقق شعار سال تلاش کنند که دراین زمینه برنامه‌های پیش بینی شده ارگان‌ها و دستگاه‌ها را جویا شدیم، همچنین دانشگاه‌ها را در این زمینه دخیل کردیم و بنا داریم از دانش علمی دانشگاه‌ها و پتانسیلهای شهرستان استفاده کرده و برنامه‌هایی در تحقق شعار سال تدوین کنیم.

وی تصریح کرد: در ۳ ماهه آخر سال برخی از مطالبات دیرینه مردم شهرستان که سال‌ها بر زمین مانده بود با حمایت نماینده مجلس و مسئولان محقق شد و خوشبختانه ردیف بودجه برای کمربندی جنوبی دماوند گرفتیم.
فرماندار دماوند گفت: درمانگاه شبانه روزی در کیلان نیز از دیگر موضوعاتی بود که با پیگیری‌های جدی تا پایان سال به بهره‌برداری رسید؛ این درمانگاه شبانه روزی باتلاشهای شبانه روزی افتتاح شد، لذا کارها شدنی هستند و فقط نیازمند همت و عزم جدی مسئولان است.
طاهرخانی یادآور شد: سلامت اداری که بسیار مورد تاکید است از وظایف همه مدیران ادارات می‌باشد و حتی یک فقره فساد اداری در سطح شهرستان دماوند در سال جاری را نمی‌پذیریم، مسئولیت مستقیم این کار بر عهده مدیران است و حراست‌ها باید فعال شوند و پیشگیری با جدیت انجام شود.

وی گفت: اگر در یک اداره یکی از کارکنان در بحث فساد اداری مشکل پیدا کند، مدیر باید همراه کارکنان اداره را ترک کند و از آن اداره خداحافظی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *