دستور فرماندار شهرستان دماوند جهت تکمیل و بهره‌برداری از سالن ورزشی سادات محله شهر رودهن
اخبار

دستور فرماندار شهرستان دماوند جهت تکمیل و بهره‌برداری از سالن ورزشی سادات محله شهر رودهن

با دستور فرماندار شهرستان دماوند، سالن ورزشی سادات محله شهر رودهن تا خردادماه سال جاری تکمیل شده و به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند، به همراه ذوالفقاری، بخشدار رودهن، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند، شهردار رودهن و جمعی از مسئولین از مجموعه ورزشی سادات محله شهر رودهن بازدید کردند.

وی در این بازدید با اشاره به پتانسیل بالای جوانان شهرستان دماوند در حوزه ورزش اظهار داشت: در شهرستان دماوند و به خصوص در شهر رودهن ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف ورزشی مانند فوتسال، فوتبال، کشتی، ورزش‌های رزمی و… وجود دارد که باید با حمایت های همه جانبه مسئولان به منصه ظهور برسند.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: باید با همفکری و تعامل مشکلات چند ساله فضا های ورزشی سادات محله حل شود.

وی افزود: بر اساس درخواست شهروندان سادات محله و همکاری مسئولین تا خرداد ماه سال جاری یکی از سالن های چند منظوره ورزشی سادات محله باید به بهره برداری برسد.

لازم به ذکر است سالن ورزشی چند منظوره سادات محله شهر رودهن قریب به ۱۸ سال است که از ساخت اولیه آن می گذرد و تا کنون هیچ پیگیری برای تکمیل و بهره برداری آن صورت نپذیرفته است؛ در این بازدید با دستور فرماندار شهرستان دماوند تا دو ماه آینده این سالن ورزشی جهت استفاده عموم به بهره برداری خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *