بازدید فرماندار دماوند از پروژه‌های عمرانی روستای چنار شرق
اخبار

بازدید فرماندار دماوند از پروژه‌های عمرانی روستای چنار شرق

فرماندار دماوند از پروژه‌های عمرانی روستای چنار شرق بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، روز دوشنبه رضا طاهر خانی، فرماندار شهرستان دماوند به همراه سلیمانی، بخشدار مرکزی از روستای چنار شرق از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند بازدید کردند.

در این راستا فرماندار دماوند از پروژه عمرانی بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، خانه هلال، نمایندگی پست بانک دهیاری و سامانه پایش تصویری روستای چنار شرق بازدید کرد.

در این بازدید محمدی، دهیار روستای چنار شرق گزارشی از روند پروژه های عمرانی و همچنین نحوه ارائه خدمات دهیاری به مردم و مراجعه کنندگان را ارائه کرد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به مسئولیت مهم دهیاران در توسعه روستا گفت: نقش دهیاران در مدیریت روستایی بسیار حائز اهمیت است و باید با شناسایی ظرفیت های روستاها، از این پتانسیل برای توسعه و پیشرفت استفاده کنند و در این زمینه دهیاران نقش مهمی در شکوفایی ظرفیت های روستایی دارند.

رضا طاهر خانی افزود: دوربین‌های پایش تصویری باعث افزایش احساس آرامش و امنیت در شهر ها و روستاها و احساس ناامنی شدید برای مجرمان خواهد بود.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان با اشاره به لزوم توجه به حوزه گردشگری روستایی گفت: ایجاد درآمد‌های پایدار موجب توسعه روستا‌ها می‌شود و زمینه کاهش مهاجرت و حاشیه نشینی در شهر‌ها را فراهم می‌آورد که این موضوع موجب توسعه روستا‌ها و کاهش مهاجرت و حاشیه نشینی در شهر‌ها می‌شود.

گفتنی است پروژه عمرانی بلوار سردار شهید قاسم سلیمانی در ورودی روستای چنار شرق به طول ۴۰۰ متر شامل جدول گذاری، روکش آسفالت و تعریض مبادی ورودی و خروجی راه در حال اجرا است.

همچنین سامانه پایش تصویری روستای چنار شرق دارای ۳۶ دوربین مدار بسته شهری و یک دوربین ۳۶۰ درجه p.t.z می باشد که ۹ دوربین آن قابلیت پلاک خوانی و ثبت چهره را دارد و این سامانه کلیه مناطق روستا را تحت پوشش قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *