فاز دوم پروژه شرکت‌های دانش‌بنیان در دماوند انجام می‌شود
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

فاز دوم پروژه شرکت‌های دانش‌بنیان در دماوند انجام می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند با بیان اینکه رویکرد اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند به سمت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان پیش‌ می‌رود، گفت: فاز دوم پروژه شرکت‌های دانش‌بنیان در دماوند انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، روان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند اظهار داشت: رویکرد‌های دانش بنیانی و سلامت و معیشت و کشاورزی در اولویت این سازمان قرار دارند.
وی افزود: سازمان اوقاف از حیث برخورداری از پتانسیل‌های سرمایه‌ای وضعیت خوبی دارد اما این سرمایه‌ها در امور اقتصادی به درستی شکل نگرفته‌اند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند ادامه داد: از سال ۹۷ در معاونت بهره‌وری اقتصادی، استفاده از شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار قرار گرفت و مکانی در ساختمان نوفل لوشاتو برای استارتاپ‌ها اختصاص داده شد که کارکردهای مختلفی دارند و با درجه بندی‌هایی خدمت رایگان به آنها داده شد.
روان بیان کرد: با روش مذکور تا کنون ۱۰ شرکت به مرحله‌ای رسیدند که توانستند تولیدات خود را در بازار ارائه کنند.
وی گفت: پروژه‌ حمایت از شرکت‌های دانش بنیان که فاز اول آن در منطقه جاجرود انجام شده مقرر شد فاز دوم پروژه در شهرستان دماوند انجام شود؛ برای فاز دوم مکانی برای این کار در نظر گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *