پیگیری کمربندی دماوند در اولویت مصوبات سفر رئیس جمهور است/ هیچ‌گونه کوتاهی از مسئولان نمی‌پذیریم
اخبار دماوند

پیگیری کمربندی دماوند در اولویت مصوبات سفر رئیس جمهور است/ هیچ‌گونه کوتاهی از مسئولان نمی‌پذیریم

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند ، رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در نشست شورای ترافیک شهرستان دماوند اظهار کرد: متاسفانه بحث اصلاح قوسی با تغییر دولت به فراموشی سپرده شد که احیای آن به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: پیش از این در منطقه رودهن و مهرآباد شاهد احداث مسکن مهر ۱۲ هزار نفری بودیم، اکنون مجدداً ۶۰ هکتار زمین پیش بینی شده که در اجرای طرح جدید مسکن مهر باید در اولویت کار راهداری قرار گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: نیت دولتمردان پاسخگویی به مطالبات به حق مردم است، حضرت آیت الله رئیسی با آغاز دولت جدید اظهار داشتند که اولویت با مطالبات بر زمین مانده است و بعداز آن پروژه های جدید تعریف می شوند که بنابراین عزم دولت در چهار سال نخست،پاسخگویی به مطالبات دیرینه مردم است.

طاهرخانی تصریح کرد: کمربندی دماوند یکی از مطالبات به حق و دیرینه مردم است که از سال ۹۰-۸۹  مطرح گردید، اما تا به امروز اقدامی ملموس در این خصوص صورت نگرفت.

وی بیان کرد: در بحث راه‌ها،موضوع کمربندی دماوند در سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به شهرستان دماوند مطرح خواهد شد، همچنین کمربندی شمالی رودهن،راه مواصلاتی کیلان به ساران و ایوانکی نیز در دستور کار قرار دارد.

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: اهم مباحث در پروژه‌های ملی مورد اقدام قرار می‌گیرد و برخی نیز از طریق استانی تامین اعتبار شده و در خصوص راه‌های روستایی در حال انجام است؛ خوشبختانه استاندار تهران به صورت دغدغه مند پیگیر موضوعات مربوط به شهرستان دماوند هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *