شهرستان دماوند در جایگاه نخست اشتغال زایی استان تهران قرار گرفت
اخبار دماوند

شهرستان دماوند در جایگاه نخست اشتغال زایی استان تهران قرار گرفت

شهرستان دماوند طی سه ماهه نخست سال جاری اکنون در جایگاه نخست اشتغال زایی استان تهران قرار دارد.

محمد امین خدایاری مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری امید دماوند با اعلام این خبر اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان دماوند در دو سال گذشته در موقعیت مناسب اشتغال قرار داشته و موقیعت مناسبی جهت اشتغال جوانان جویای کار فراهم گردیده است به‌طوری که در سال ۱۴۰۱ نیز شهرستان دماوند در ایجاد اشتغال رتبه برتر استان را کسب نمود.

وی افزود: خوشبختانه با هم افزایی کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اشتغال‌زایی، به‌عنوان یکی از سنجه‌های اصلی مدیران در دولت سیزدهم، شاهد اشتغال‌زایی برای بیش از ۱۲۰۰ نفر توسط دستگاه‌ها فقط در سه ماه نخست سال بوده‌ایم.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند بیان کرد: با توجه به پیشرفت‌های مناسبی که در دولت مردمی در بحث اشتغال.زایی و رفع موانع تولید، تسهیلات اشتغال‌زای کلان و خرد خانگی و مقررات‌زدایی و ترک تشریفات در صدور مجوزها و اعطای تسهیلات کلان قرض الحسنه به بنگاه های راکد یا نیمه تعطیل و … صورت پذیرفته است ، این مهم باعث رونق کسب و کارها در دولت مردمی سیزدهم شده است.

خدایاری ادامه داد: علی رغم هجمه‌های وارده در سال‌های اخیر، افزایش نزدیک به ۸ برابری فقط در تسهیلات خرد و کلان اعطا شده به بنگاه‌ها در شهرستان دماوند قطع نظر از سایر سنجه‌ها، خود یک عامل ارزیابی مناسب در توجه دولت مردمی به توسعه کسب و کارها در سطوح پایین بعنوان پایه های محرک اقتصاد کشور میباشد که انشالله افق روشنی برای شهرستان و کشور خواهد داشت و در آینده نزدیک شاهد اثرات پر برکت آن برای مردم خواهیم بود.

وی گفت: جوانان جویای کار می‌توانند با مراجعه به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی از خدمات جستجوی رایگان مشاغل این اداره بهره‌مند گردند تا در شغل مناسب خود مشغول بکار شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *