شب یلدای تلخ کارگران فضای سبز شهرداری آبسرد / نه به آن شوری شوری نه به این بی‌نمکی
آبسرد اخبار دماوند

شب یلدای تلخ کارگران فضای سبز شهرداری آبسرد / نه به آن شوری شوری نه به این بی‌نمکی

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، از اوایل آبان‌ماه اخبار متعددی از شهرداری آبسرد با مضامین احراز تخلفات مالی و بازداشت پرسنل این نهاد در واحدهای مختلف در رسانه‌های ملی و منطقه‌ای منتشر می‌شود، اما در این هیاهو هیچ کس به وضعیت کارگران فضای سبز شهرداری توجهی ندارد.

طبیعی است که وقتی شهردار و اعضای شورای اسلامی نظارتی بر فعالیت پرسنل این نهاد ندارند، چگونه می‌توان توقع داشت که به وضعیت کارگران فضای سبز توجه کنند.

اندکی پای درد و دل این زحمت‌کشان نشستیم که می‌گویند؛ طی ۲ ماه اخیر هیچ‌گونه حقوقی از سوی پیمانکار ذیربط دریافت نکردند و علاوه بر عدم دریافت حقوق، صرفا یک ماه حق بیمه آن‌ها پرداخت شده و بهای اضافه کارشان نیز مطابق قانون پرداخت نخواهد شد.

همچنین آن‌ها از عدم تعیین بازه‌زمانی به منظور حضور در محل کار توسط پیمانکار نیز گلایه‌مند بوده و هنگامی که به دنبال حق و حقوق خود بوده، بدون هیچ‌گونه پاسخ درست و منطقی راه خروج را به آن‌ها نشان داده و بدون هیچ گونه جواب منطقی تهدید به اخراج شدند.

آقایان مسئول آیا عدم پرداخت حقوق و اخراج کارگران در این فصل سال و در این شرایط بد معیشتی که دخل و خرج اغلب مردم با هم همخوانی ندارد درست است؟

اغلب این کارگران سرپرست خانوار هستند، فقط کافی است تنها یک لحظه خود را جای آن‌ها بگذارید که در شب یلدا با چه رویی مقابل خانواده خود سر بلند کنند ؟؟

از مسئولان ذیربط می‌خواهیم که هر چه سریع تر نسبت به پرداخت حق و حقوق این قشر زحمت کش جامعه اقدام کنند.


در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *