ضرورت پیشگیری از حضور گردشگران در اطراف پیست اسکی آبعلی
اخبار دماوند

ضرورت پیشگیری از حضور گردشگران در اطراف پیست اسکی آبعلی

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به ضرورت پیشگیری از حضور گردشگران در اطراف پیست اسکی آبعلی گفت: در ایام پایانی هفته باید عوامل پلیس راه، فرماندهی انتظامی، شبکه بهداشت، اتاق اصناف و شهرداری آبعلی در محل حضور یافته و از حضور گردشگران جلوگیری به‌عمل‌آورند.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، ابوالفضل حلیم زمهریر، معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند روز شنبه در نشست کمیته فرعی‌ مدیریت بیماری کرونا که در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد اظهار داشت: علی‌رغم مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا و تعطیلی پیست اسکی آبعلی، شاهد حضور گردشگران در اراضی اطراف پیست آبعلی بودیم که این موضوع با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان موجب نگرانی شهروندان شد.
وی افزود: به منظور پیشگیری از تکرار واقعه باید از طریق خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی پیست اسکی و ممنوعیت تجمع در اراضی اطراف آن صورت گیرد.
زمهریر تاکید کرد: در ایام پایانی هفته باید عوامل پلیس راه، فرماندهی انتظامی، شبکه بهداشت، اتاق اصناف و شهرداری آبعلی در محل حضور یافته و از حضور گردشگران جلوگیری به‌عمل‌آورند.
معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان با تاکید بر اینکه رستوران‌های محدوده پیست آبعلی در ایام پایانی هفته، مجاز به ارائه خدمات به صورت بیرون بر بوده و حق پذیرش مشتری در رستوران را ندارند گفت: این‌‌مجموعه ورزشی تا اطلاع ثانوی و مجوز ستاد مدیریت کرونا شهرستان تعطیل است.
وی بیان کرد: پلیس راه با توقف خودرو در مناطق پارک ممنوع، طبق قانون برخورد به عمل خواهد آورد و خودروهایی که نسبت به تذکرات بی‌توجه باشند، با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.


در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *