برگزاری مراسم ملی و مذهبی با توجه به شرایط کرونایی در دماوند/ مطابق با تدابیت‌های ستاد مبارزه با کرونا عمل خواهیم کرد
اخبار دماوند

برگزاری مراسم ملی و مذهبی با توجه به شرایط کرونایی در دماوند/ مطابق با تدابیر و سیاست‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل خواهیم کرد

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به ضرورت برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی در راستای جلوگیری از تهاجم‌های فرهنگی دشمن بیان کرد: مطابق با سیاست‌ها و تدابیر ستاد مبارزه با کرونا در خصوص برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی عمل خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، ابوالفضل حلیم‌زمهریر معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد بیان کرد: برگزاری مراسم ملی و مذهبی در ایام پایانی سال جاری به‌ دلیل تهاجم فرهنگی دشمن علیه کشور امری ضروری است.
وی ادامه داد: باید بتوانیم با برگزاری متناسب مراسم ملی و مذهبی به برنامه‌های دشمن پاتک بزنیم و نقشه‌های آنان را خنثی کنیم.
این مقام مسئول ادامه داد: همچنین برگزاری مراسم ملی و مذهبی در شهرستان دماوند باید با توجه به شرایط کرونایی با برنامه‌ریزی انجام شود.
زمهریر خاطر نشان کرد: در برگزاری مراسم ملی و مذهبی به صورت حضوری بر اساس تدابیر و سیاست‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدام خواهیم کرد و مطابق با آن نیز در شهرستان عمل خواهیم کرد.
وی در خصوص برگزاری مراسم ملی و مذهبی به صورت غیرحضوری اظهار کرد: باید از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرد و دستگاه‌ها، با تولید محتوا در قالب‌های مختلف به منظور بزرگداشت ایام پیش‌رو اقدام کرد.
معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند تاکید کرد: فضاسازی سطح ادارات، شهرها و روستاها در مناسبت‌های مختلف با توجه به محدودیت‌های کرونایی، باید با جدیت انجام شود.


در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *