اداره پست شهرستان دماوند خردادماه سال جاری ۶۰ درصد در حوزه درآمدی رشد داشته است
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

اداره پست شهرستان دماوند خردادماه سال جاری ۶۰ درصد در حوزه درآمدی رشد داشته است

مدیرکل پستی منطقه شمال شرق استان تهران از انجام کامل ژئوکد شدن نقشه‌ها در پروژه gnaf برای ۴ شهر شهرستان دماوند خبر داد و گفت: اقدامات خوبی در حوزه تجارت الکترونیک برای استارتاپ‌های شهرستان دماوند پیش بینی شده است و اداره پست در حوزه استارتاپ به طور مستقیم و غیرمستقیم ۵۰۰ شغل ایجاد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، کاوه قورچیان در آیین نامگذاری ساختمان اداره پست شهرستان دماوند به نام «شهید والا مقام سیف اله اسمعیلی» از شهدای منتسب به شرکت ملی پست اظهار داشت: خدا را شاکریم که در سال گذشته دفتر پست حکیمیه به نام شهید منصور میرزاجانی مزین شد و در سال جدید نیز با پیگیری‌های انجام شده امروز شاهد تغییر نام ساختمان مرکزی اداره پست دماوند به نام شهید سیف الله اسماعیلی هستیم.

وی افزود: دماوند با ۹۸ هزار نفر جمعیت و ۲۳ کیلومتر مربع در موقعیت جغرافیایی بین استان‌های مازندران، تهران و سمنان واقع شده که با ۵ شهر و ۱۱۱ روستا خدمات پستی را در ۴ دفتر دولتی و ۲ دفتر خصوصی، ۲ دفتر قبول شهری و ۴ دفتر پیشخوان خدمات را ارائه می کند.

مدیرکل پستی منطقه شمال شرق استان تهران ادامه داد: در واقع با ۴ پرسنل در واحد قبول و ۱۶ نفر در واحد توزیع خدمات پستی در این شهرستان ارائه می شود.

قورچیان گفت: مرسولات پستی بدون تاخیر به تجزیه مبادلات تهران ارسال و به مقاصد فرستاده می‌شود.

وی تصریح کرد: ژئوکد در ۴ شهر در شهرستان دماوند به طور کامل به پایان رسیده و در شهر کیلان نیز تا پایان سال جاری با اخذ نقشه‌های شهرداری به پایان میرسد.

*اقدامات خوبی در حوزه تجارت الکترونیک برای استارتاپ‌های شهرستان دماوند پیش بینی شده است

مدیرکل پستی منطقه شمال شرق استان تهران گفت: در خرداد ماه سال جاری اداره پست دماوند با ۱۲۳۵۳ مرسوله ۲۸ درصد در حوزه ترافیک و ۶۰ درصد در حوزه درآمدی رشد داشته است و امیدواریم با اقداماتی که در حوزه بازاریابی انجام شده اقدامات خوبی در حوزه تجارت الکترونیک برای استارتاپ‌های شهرستان پیش بینی صورت گیرد.

قروچیان بیان کرد: با توجه به اقداماتی که در اداره پست شهرستان دماوند در حوزه استارتاپ صورت گرفته، به طور مستقیم ۱۰۰ موقعیت شغلی و به طور غیرمستقیم ۴۰۰ شغل در این شهرستان ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *