از ظرفیت خیرین و گروه‌های جهادی در راستای غنی سازی اوقات فراغت استفاده شود
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

از ظرفیت خیرین و گروه‌های جهادی در راستای غنی سازی اوقات فراغت استفاده شود

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه هیچ دانش آموزی نباید به دلیل مشکلات مالی از برنامه های اوقات فراغت محروم بماند، گفت: از ظرفیت خیرین و گروههای جهادی در راستای غنی سازی اوقات فراغت استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، روز چهارشنبه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان، به ریاست رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند و با حضور مسئولین ادارات عضو ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان و متولیان امور فرهنگی با هدف غنی سازی برنامه های اوقات فراغت در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

رضا طاهرخانی با اشاره به اینکه موضوع غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است اظهار داشت: برنامه های اوقات فراغت باید براساس نیازسنجی ، علاقه مندی و مشارکت خانواده ها در حوزه های مختلف برنامه ریزی شود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت:از ظرفیت گروه های جهادی و خیرین باید در این زمینه استفاده شود و هیچ دانش آموزی نباید به دلیل مشکلات مالی از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت محروم بماند.

وی افزود: تعطیلات تابستانی فرصت مناسبی برای بهره مندی جوانان و نوجوانان از آموزش های جدید است و باید این فرصت توسط دستگاه های متولی مغتنم شمرده شود.

رضا طاهر خانی ادامه داد: باید همه امکانات دولتی و آموزشی دستگاههای متولی شهرستان برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان استفاده شود.

وی گفت: انتظار ما از ادارات آموزش و پرورش شهرستان این است که دانش آموزانی که از لحاظ مالی کم برخوردار هستند شناسایی و با حفظ کرامت انسانی به دستگاه‌های متولی در این امر معرفی شوند تا با مساعدت، از برنامه های پیش‌بینی شده استفاده کنند.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان با اشاره به لزوم برنامه ریزی در راستای غنی سازی اوقات فراغت گفت:در تبیین برنامه های اوقات فراغت علاوه بر مباحث آموزشی و تفریحی، باید موضوعاتی نظیر بصیرت افزایی،جهاد تبیین، مباحث دینی و اسلامی توجه کامل و ویژه ای شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *