صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح دماوند به‌مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح دماوند به‌مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر

صبح امروز سه‌شنبه صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شهرستان دماوند روز سه‌شنبه به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، در این صبحگاه مشترک سبزپوشان سپاه، نیرو‌های انتظامی، یگان‌های امدادی، زرهی و موتوری و بسیجیان سلحشور حاضر در سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند ضمن ادای احترام به پرچم سه رنگ و پر افتخار جمهوری اسلامی ایران، یاد رزمندگان اسلام و جانفشانی آنان در فتح خرمشهر را گرامی داشتند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن فرقانی جانشین معاون آموزش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعضای شورای تامین شهرستان دماوند، جمعی مدیران ادارات و نهادهای دولتی، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از جمله شرکت کنندگان در این آیین بودند.

سرهنگ غلامرضا نجفی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند در این مراسم با اشاره به اینکه روز گذشته پنجمین یادواره شهدای پاسدار شهرستان برگزار شد، گفت: دلیل اصلی این گردهمایی تجدید میثاق با شهدا، آرمان‌های شهدا و ولایت و اعلام این است که بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و در چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر همچنان بر آن عهدی که بستیم پاینبد هستیم.

وی اظهار داشت: در شرایطی که دنیا متاثر از انقلاب اسلامی ایران است و این انقلاب توانسته دنیا را متحول کند، آماده‌ایم در راستای بیانیه گام دوم انقلاب قدم برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند افزود: آماده‌ایم در راستای آرمان بزرگ انقلاب اسلامی که ایجاد تمدن نوین اسلامی است تجدید میثاق کرده و عهد و پیمان ببندیم.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا با اهدای لوح توسط مسئولان تجلیل صورت گرفت.

آزادسازی خرمشهر به عنوان یک نقطه عطف مهم در تاریخ دفاع مقدس، پس از ۵۷۸ روز اشغال در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ درپی عملیات غرور آفرین بیت المقدس محقق شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *