۲۶۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار به شهرستان دماوند در هفته آینده وارد می‌شود
اخبار

۲۶۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار به شهرستان دماوند در هفته آینده وارد می‌شود

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دماوند با بیان اینکه ۲۶۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار به این شهرستان در هفته آینده وارد می‌شود، گفت: ۶۰ تن مرغ کشتار جهت رفع کمبودها وارد شهرستان دماوند خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، محمد حیدری در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان دماوند اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع کالاهای اساسی، توزیع ۱۰۰ تن برنج، ۱۰۰ تن شکر و ۶۰ تن مرغ منجمد در شهرستان طی مرحله اول برنامه ریزی شده که امید است در هفته آینده وارد شهرستان شوند.

وی افزود: در توزیع اقلام تنظیم بازار که از ۱۵ دی‌ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین‌ماه امسال صورت گرفته است ۳۵ تن مرغ منجمد، ۳۰ تن برنج هندی، ۲۲ تن برنج تایلندی و ۲۸ تن شکر توزیع شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دماوند گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود چندین برابر سال‌های گذشته اقلام تنظیم بازار وارد شهرستان خواهد شد.

حیدری ادامه داد: در زمینه بازرسی‌ها برخی از اکیپ‌ها کمبود نیرو دارند و نیروها اعزام نشده‌اند، اما اتاق اصناف نیروها را معرفی و بسیج نیز برای این مهم اعلام آمادگی کرده است.

وی تصریح کرد: در خصوص مرغ بیشتر از آنچه که در سطح شهرستان کشتار شده، تولید داشته‌ایم و با ۶۰ تن مرغی که وارد خواهیم کرد کمبودی در این زمینه نخواهیم داشت.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دماوند بیان کرد: نیاز است در کشتار، بازرسی و تعزیرات حضور داشته باشند تا در صورت تخلف اعمال قانون صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *