افتتاح پروژه اصلاح بهسازی و ایمن سازی معابر اصلی و فرعی مسکن مهر مهرآباد شهر رودهن
اخبار رودهن روستای مهرآباد

افتتاح پروژه اصلاح بهسازی و ایمن سازی معابر اصلی و فرعی مسکن مهر مهرآباد شهر رودهن

همزمان با دومین روز از هفته دولت، پروژه اصلاح بهسازی و ایمن سازی معابر اصلی و فرعی مسکن مهر مهرآباد شهر رودهن افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، روز پنج شنبه همزمان با دومین روز از هفته دولت،پروژه اصلاح بهسازی و ایمن سازی معابر اصلی و فرعی مسکن مهر مهرآباد در شهر رودهن  با حضور رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، امیری بخشدار رودهن، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه بخش رودهن، موسوی منش شهردار رودهن و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

لازم به ذکر است پروژه اصلاح بهسازی و ایمن سازی معابر اصلی و فرعی مسکن مهر مهرآباد در شهر رودهن یکی از مطالبات جدی اهالی این منطقه بود که در فاز اول آن شامل آسفالت معابر به متراژ ۲۵ هزار متر مربع،احداث دیوار ساحلی به متراژ ۱۵۰۰ متر مکعب و جدول گذاری به متراژ هزار متر طول با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اجرا و بهره برداری شد.

گفتنی است با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سال جاری تمامی معابر مسکن مهر مهرآباد بهسازی و آسفالت خواهد شد.

شایان ذکر است فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم ضمن دیدار چهره به چهره با شهروندان مسکن مهر مهر آباد دستورات لازم را برای رسیدگی به مطالبات آنان به مسئولان مربوطه صادر کرد.

شایان ذکر است در بخش مرکزی شهرستان دماوند نیز پروژه های عمرانی روستای مرا با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل آسفالت خیابان استخر به طول دو هزار و ۶۴۵ متر مربع آسفالت و ۶۰۰ متر جدول‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار میلیون ریال و همچنین پروژه روشنایی بلوار روستا شامل نصب ۳۳ عدد پایه چراغ با هدف تامین ۹۰۰ متر روشنایی، با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *