واگذاری ۱۰ مکان ورزشی شهرستان دماوند در سال جاری از طریق مزایده به واجدین شرایط
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

واگذاری ۱۰ مکان ورزشی شهرستان دماوند در سال جاری از طریق مزایده به واجدین شرایط

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند از واگذاری ۱۰ مکان ورزشی این شهرستان در سال جاری از طریق مزایده به واجدین شرایط خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، رضا مقدم در خصوص اجاره اماکن ورزشی شهرستان دماوند در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: در اجرای ماده ۵ قانون الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(۲)، اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در نظر دارد تعداد ۱۰ مکان ورزشی تحت پوشش خود را از طریق مزایده به مدت یک تا سه سال با شرایط عنوان شده در اسناد فراخوان به واجدین شرایط واگذار نماید. به همین منظور اسناد مزایده از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir از تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ الی ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

وی افزود: متقاضیانی که اسناد مزایده را دریافت نموده اند تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ باید ضمن تکمیل فرم‌های مربوطه، آنها را به همراه ضمائم درخواستی در سامانه فوق بارگذاری نمایند و پاکات مزایده را به واحد امورمالی و قراردادهای اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند تحویل داده تا در مزایده شرکت داده شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: پاکت های ارجاع شده پس از تحویل به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حضور مسئولین ذیربط در تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ بازگشایی شده و برندگان مزایده مشخص خواهند شد تا پس از طی مراحل قانونی اماکن مذکور در اختیار آنها قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *