دماوند در وضعیت نارنجی کرونا/ ۲۲ بیمار کرونایی بستری و ۵ بیمار بدحال هستند
اخبار دماوند

دماوند در وضعیت نارنجی کرونا/ ۲۲ بیمار کرونایی بستری و ۵ بیمار بدحال هستند

دیر شبکه بهداشت و درمان دماوند با بیان اینکه دماوند در وضعیت نارنجی شیوع ویروس کرونا قرار دارد، گفت: در حال حاضر، ۲۲ بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند که ۵ نفر وضعیت بدخیم دارند.

به گزارش پایگاه خبری عصر شرق، حسن خیرخواه، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در نشست ستاد مبارزه با کرونا شهرستان دماوند گفت: مدتی کرونا در کشور کاهش پیدا کرد، اما اخیرا دوباره این بیماری در دنیا و ایران اوج پیدا کرد و اکنون با افزایش آمار کرونا مواجه هستیم.

وی افزود: در حال حاضر، شهرستان دماوند به وضعیت نارنجی شیوع ویروس کرونا بازگشته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از افزایش آمار مبتلایان خبر داد و گفت: روزانه تست مثبت کرونا داریم و سویه جدید هر چند مرگ و میر کم دارد، اما سخت و متفاوت است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: در حال حاضر، ۲۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان دماوند بستری هستند که حال ۵ مورد بدحال و در آی‌.سی.یو بستری هستند.

خیرخواه با اشاره به اینکه در سویه جدید اکثر تست‌های کرونا مثبت نمی‌شود، تصریح کرد: خیلی از موارد، علائم شدید کرونا وجود دارد، اما تست منفی است و این می‌طلبد که همه نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه واکسن کرونا در تمام مراکز بهداشت و درمان دماوند تزریق می‌شود، تأکید کرد: افراد علائم‌دار در اجتماعات حضور پیدا نکنند و تنها راه فعلی پیشگیری ارائه آموزش‌های بهداشتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *