اجرای روکش آسفالت و لکه‌گیری ۶ محور اصلی و روستایی شهرستان دماوند
اخبار

اجرای روکش آسفالت و لکه‌گیری ۶ محور اصلی و روستایی شهرستان دماوند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند از اجرای روکش آسفالت و لکه‌گیری ۶ محور اصلی و روستایی شهرستان دماوند با اعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: روکش آسفالت محور دلیچایی پس از اتمام پروژه گازرسانی اجرایی می‌شود و ترمیم رویه آسفالت برای محورهای روستایی مغانک – گرمابسرد و اوچونک در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، شورش احمدی خطیر در این خصوص اظهار داشت: طی دو قرارداد برای بهسازی رویه‌های راه‌های اصلی و روستایی شهرستان دماوند وجود دارد که با توجه به حساسیت‌ها و حجم ترددها اولویت بهسازی و نگهداری در تمام کریدورها با راه اصلی و سپس با راه روستایی می‌باشد.

وی افزود: با پیگیری‌های مستمر مسئولین محترم شهرستان دماوند به ویژه دکتر رسولی‌نژاد نماینده مردمی و زحمت کش شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و مهندس طاهرخانی فرماندار پرتلاش شهرستان دماوند با عنایت به مطالبات مردمی صورت پذیرفته در خصوص وضعیت رویه‌های آسفالت محورهای مواصلاتی شهرستان نسبت به روکش آسفالت محورهای روستایی زان، زیارت و لکه‌گیری محور تمیسیان و در محور اصلی بزرگراه دماوند – فیروزکوه در محدوده پلیس‌‌راه دماوند، سه راهی مهرآباد و محدوده فیروزان تا سیدآباد نسبت به روکش آسفالت اقدام نمودیم.

رئیس اداره راهداری شهرستان دماوند عنوان کرد: قبل از اتمام فصل مناسب کاری نیز نسبت به اجرای روکش محدوده مسجد اهل بیت و سه راهی مهرآباد اقدام خواهیم نمود.

احمدی خطیر عنوان کرد: برای بهسازی رویه آسفالتی محورهای روستایی که تاکنون صورت نپذیرفته است، این اداره در اسرع وقت نسبت به ترمیم رویه آسفالت برای محورهای روستایی همچون جاده مغانک – گرمابسرد که دارای چاله‌های بسیار زیادی بوده و متاسفانه مخاطراتی را برای کاربران جاده‌ای بوجود آورده، اقدام خواهیم کرد.

وی گفت: همچنین روکش آسفالت راه روستایی اوچونک نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند عنوان کرد: با وجود تمام مشکلات زیاد، راهداری تمام تلاش خود را برای افزایش سطح کیفیت سرویس دهی مناسب به کاربران جاده ای در دستور کار خود قرار خواهد داد.

احمدی خطیر بیان کرد: امیدواریم با اتکال به خداوند متعال و در جهت کارآمد تر نمودن برنامه ها و تحقق اهداف جاری در پیشبرد و دستیابی به هدف های عالی اقدامات در خور و شایسته برای مردم فهیم و شریف شهرستان دماوند به کار بندیم.

وی درخصوص اجرای روکش آسفالت محور دلیچایی عنوان کرد: با توجه به اینکه پروژه گازرسانی محور دلیچایی طی پیگیری‌های دکتر رسولی‌نژاد نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در حال اجرا می باشد، انشالله پروژه روکش آسفالت این محور نیز پس از اتمام پروژه گازرسانی به همت و پیگیر های نماینده پرتلاش اجرایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *