مسئولی که تحمل انتقاد مردم را ندارد، باید کارش را ترک کند
اخبار دماوند

مسئولی که تحمل انتقاد مردم را ندارد، باید کارش را ترک کند

امام جمعه دماوند با بیان اینکه در برخی ادارات گره های کوری وجود دارد، گفت: مسئولی که تحمل انتقاد مردم را ندارد، باید کارش را ترک کند و برود.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند اظهار داشت: مردمی بودن و مردمی ماندن مسئولین، اعتماد ملت را به نظام اسلامی بالا می‌ برد، مأنوس و همدم و همدرد مردم بودن سفارش اسلام است.

وی افزود: برخی مسئولین حرف مردم و درد دل آنها را خوب گوش می‌دهند، اما متاسفانه برخی مسئولان حاضر نیستند که شنوای حرف مردم باشند.

خطیب جمعه دماوند تصریح کرد: مردمی بودن به ادعا نیست، به عمل و تواضع است، شهید سلیمانی نمونه یک مسئول مردمی بود؛ از فرماندار محترم تقاضا داریم مسئولین متکبر و بد اخلاق را شناسایی کند.

وی ادامه داد: کارمندان و مسئولین خوش اخلاق ومردمی و کار راه انداز در ادارات شهرستان دماوند باید مورد تشویق و ترفیع درجه قرار گیرند.

حجت الاسلام فتاح دماوندی بیان داشت: نکته دیگری که در فرمایشات مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفت، پرهیز از کارهای نمایشی بود، برخی ادارات بیشتر به فکر آمار دادن و تهیه گزارش صوری هستند و کیفیت را فدای کمیت میکنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اینکه مردم به دنبال کار واقعی و با کیفیت هستند، کارهای نمایشی اعتماد سوز است، باید اعتماد ساز باشیم نه اعتماد سوز، گفت: در برخی ادارات گره های کوری وجود دارد که حجم مراجعات و تعداد پرونده‌ها را افزایش می‌دهد، باید کارهای مردم آسان‌تر شود.

وی افزود: مسئولی که تحمل انتقاد مردم را ندارد و زود عصبانی می شود و صبر و تواضع ندارد، باید کارش را ترک کند و برود.

امام جمعه دماوند بیان کرد: معذرت خواهی کردن از مردم به خاطر کم کاری یا نبودن بودجه و امکانات یا گره‌های قانونی باعث ایجاد آرامش در مردم می شود.

خطیب جمعه دماوند با اشاره به مذاکرات هسته ای نیز افزود: اولویت ایران در مذاکرات هسته ای رعایت خطوط قرمز و توافق خوب است.

حجت الاسلام فتاح دماوندی گفت: صبر و استقامت مردم ایران در راه استقلال همه جانبه ستودنی است، اگر مردم تحریم ها را تحمل نمی کردند، ما امروز در نقطه عزت و مقابله با ابر قدرت ها نبودیم.

وی بیداری و مقاومت جوانان فلسطینی و یمنی را مرهون بیداری جوانان رزمنده ایرانی در دوران مقدس و شهید سلیمانی ها دانست و گفت: استقامت انصارالله و حزب الله و قدرتمند شدن بسیج های مردمی در عراق و سوریه و لبنان و فلسطین و یمن مدیون امام خمینی و اندیشه های اوست.

وی ادامه داد: سران سعودی در باتلاق یمن گیرکرده اند، باید هرچه زودتر جنگ را پایان دهند و در غیر این صورت هر روز به نابودی نزدیک تر می شوند.

امام جمعه دماوند گفت: ما به جهان بدون اسرائیل فکر می کنیم و به خواست خداوند قادر متعال در مسجد الاقصی پشت سر امام زمان علیه السلام نماز خواهیم خواند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *