اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

اختتامیه مسابقات فوتبال لیگ جام‌ گنبد گیتی در دماوند

مسابقات فوتبال لیگ جام‌ گنبد گیتی در شهرستان دماوند پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، مسابقات فوتبال لیگ جام‌ گنبد گیتی طی هشت هفته در رده‌های سنی نوجوانان، نونهالان و جوانان، بزرگسالان با حضور ۲۰ تیم در استادیوم زمین چمن تختی دماوند برگزار شد.

پس از پایان رقابت‌ها در رده نونهالان یاران افق پرتو دماوند به مقام قهرمانی رسید و تیم‌ ستارگان دوم و تیم افق فیروزکوه سوم شدند.

همچنین در رده نوجوانان تیم یاران افق دماوند به مقام قهرمانی دست یافت که تیم ستارگان دوم و مشکات پارس سوم شدند.

در رده سنی جوانان تیم ستارگان به مقام قهرمانی دست یافت که تیم مشکات پارس دوم و شاهین آریا مقاومت سوم شدند.

در رده سنی بزرگسالان تیم ستارگان به مقام قهرمانی دست یافت که تیم میثاق دوم و آیندگان مقاومت سوم شدند.

*شرایط زمین چمن دماوند مطلوب نیست/ با برگزاری مسابقات، باید فوتبال شهرستان دماوند را به جایگاه واقعی خود برسانیم

محمود شاهبندی رئیس هیئت فوتبال شهرستان دماوند در مراسم اختتامیه مسابقات جام گنبد گیتی اظهار داشت: هیات فوتبال شهرستان دماوند پس از گذشت چند سال تصمیم داشت، مسابقاتی تحت عنوان لیگ جام گنبد گیتی با حضور تیم‌هایی در رده سنی نوجوانان، نونهالان و بزرگسالان و جوانان برگزار کند.

وی با بیان اینکه از کلیه دست اندرکاران در جهت برگزاری این دوره از مسابقات نهایت تشکر و قدردانی داریم، افزود: در روند برگزاری مسابقات اعضای هیات فوتبال طی هشت هفته جوانمردانه و به نحو احسن مسابقات را اجرا کردند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان دماوند گفت: متأسفانه شرایط زمین فوتبال زمین چمن آن طور که باید مطلوب نیست که انشالله با پیگیری ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند تعویض زمین چمن، سکوی تماشاگر و سرویس بهداشتی آن به شرایط مطلوب برسد.

شاهبندی ادامه داد: هیات فوتبال شهرستان دماوند تنها زمینی که برای تمرینات دارد، استادیوم زمین چمن تختی است که امیدواریم با مناسب شدن شرایط به جایگاه اصلی خود برسد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات جام‌ گنبد گیتی در رده سنی نوجوانان، نونهالان و جوانان، بزرگسالان با حضور ۲۰ تیم برگزار شد که در رده نونهالان یاران افق پرتو دماوند به مقام قهرمانی رسید و تیم‌ ستارگان دوم و تیم افق فیروزکوه سوم شدند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان دماوند گفت: در رده نوجوانان تیم یاران افق دماوند به مقام قهرمانی دست یافت که تیم ستارگان دوم و مشکات پارس سوم شدند.

شاهبندی عنوان کرد: در رده سنی جوانان تیم ستارگان به مقام قهرمانی دست یافت که تیم مشکات پارس دوم و شاهین آریا مقاومت به مقام سوم شدند.

وی گفت: در رده سنی بزرگسالان تیم ستارگان به مقام قهرمانی دست یافت که تیم میثاق دوم و آیندگان مقاومت سوم شدند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان دماوند بیان کرد: از کلیه عزیزانی که ما را در برگزاری مسابقات یاری کردن، نهایت تشکر و قدردانی داریم.

شاهبندی ادامه داد: انشالله در آینده‌ای نزدیک در رده سنی نوباوگان، نونهالان و خردسالان و پیشکسوتان مسابقات را برگزار خواهیم کرد‌.

وی عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری این دوره از مسابقات، فوتبال شهرستان دماوند را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از تیم‌های قهرمان با حضور مسئولان و پیشکسوتان ورزشی تجلیل به‌عمل آمد.

لازم به ذکر است در این مراسم اختتامیه مقدم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، شاهبندی رئیس هیات فوتبال شهرستان دماوند، سروان مهدوی‌نیا رئیس کلانتری ۱۱ دماوند، جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *