عملیات اجرایی بلوار کردر شهر کیلان با اعتبارات داخلی انجام می‌شود/ به‌علت مناسب نبودن زیرساخت‌ها بودجه اختصاص یافته برگشت خورد
اخبار کیلان

عملیات اجرایی بلوار کردر شهر کیلان با اعتبارات داخلی انجام می‌شود/ به‌علت مناسب نبودن زیرساخت‌ها بودجه اختصاص یافته برگشت خورد

«کاظمی» سرپرست شهرداری کیلان:
برای پروژه بلوار کردر اعتباری از استان تهران به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که با توجه به مناسب نبودن زیرساخت‌ها و استاندارد نبودن لوله گاز و دیگر بهانه‌ها، پروژه انجام نشد و بودجه مذکور برگشت خورد.
بعدها به دلایلی همچون عوض شدن شهرداری پروژه انجام نشد تا اینکه تصدی من در شهرداری فرا رسید، تا زمانی که سرپرست بودم پروژه بلوار طی دو مرحله به مناقصه گذاشته شد اما متاسفانه کسی در مناقصه شرکت نکرد و پیمانکاری برای آن تعیین نشد.
به هر حال در آخرین مناقصه پیمانکار انتخاب شد و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قرارداد منعقد شده است اما پیش بینی می‌کنیم که این اعتبار به بیش از ۴ میلیارد تومان افزایش یابد، این مهم با اعتبارات داخلی پیش بینی شده است.
عملیات اجرایی بلوار کردر آغاز شده و امید است ظرف یک ماه آینده به اتمام برسد، اما نتوانستیم بودجه‌ای که برگشت خورده بود را جذب کنیم و با اعتبارات داخلی در حال اجراست.

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *