پالایش ۴۵۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دماوند
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

پالایش ۴۵۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دماوند

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند از پالایش ۴۵۰۰ نفر متفاضی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد و گفت: مکان‌یابی زمینی به مساحت ۶۰ هکتار در مهرآباد جهت الحاق بافت شهر رودهن برای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده و پروژه طرح نهضت ملی مسکن برای ۱۲۲۰ متقاضی در پروژه مهک و جیلارد در حال ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، کوشان امیراحمدی در این خصوص اظهار داشت: دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن را برای اقشار کم درآمد ایجاد کرد.

وی افزود: تا کنون در سطح شهرستان دماوند ۲۱۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۵۰۰ نفر پالایش شده‌اند.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند گفت: طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دماوند در دو پروژه مهک به تعداد ۷۰۰ واحد مسکونی و پروژه جیلارد که عملیات خاکبرداری آن آغاز شده است.

امیراحمدی ادامه داد: به تعداد ۵۲۰ واحد می‌توان برای ۱۲۲۰ نفر جانمایی کرد اما اکنون ۳۰۰۰ نفر متقاضی پالایش شده هستند که زمینی به آنها تعلق نگرفته است.

وی گفت: زمینی را به مساحت ۶۰ هکتار در مهرآباد جهت الحاق بافت شهر رودهن شناسایی مکاتبه کرده‌ایم، نیاز است این طرح سریعتر در کمیسیون ماده ۵ تصویب شود.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند تصریح کرد: در سطح شهر دماوند افراد متقاضی پالایش شده اکثریت اهل شهر دماوند هستند و با توجه به اینکه شغل و مدرسه و کارشان در این شهر است.

امیرمحمدی بیان کرد: اگر لکه مسکونی حتی المقدور در داخل شهرک امام رضا(ع) گیلاوند وجود دارد، جهت تحویل زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *