احداث زمین چمن مصنوعی فوتسال مسکن مهر مهرآباد رودهن بعد از گذشت ۸ سال
اخبار رودهن روستای مهرآباد

احداث زمین چمن مصنوعی فوتسال مسکن مهر مهرآباد رودهن بعد از گذشت ۸ سال

زمین چمن مصنوعی فوتسال مسکن مهر مهرآباد رودهن بعد از گذشت ۸ سال احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، رضا طاهر خانی فرماندار شهرستان دماوند به همراه حجت الاسلام والمسلمین حسینی، امام جمعه بخش رودهن، ذوالفقاری بخشدار رودهن، شهردار رودهن، رئیس اداره ورزش بخش رودهن و جمعی از مسئولین از محل احداث زمین چمن مصنوعی فوتسال مسکن مهر مهرآباد بازدید کرد.

گفتنی است زمین مذکور جهت احداث چمن مصنوعی در طی ۸ سال گذشته واگذار گردیده بود که تاکنون بلاتکلیف مانده و هیچ نوع عملیات عمرانی صورت نگرفته بود که با دستورات لازم جهت احداث آن توسط فرماندار شهرستان دماوند صادر شد.

فرماندار شهرستان دماوند در این بازدید با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی از اولویت دولت سیزدهم است افزود: بخش رودهن از جمله مناطقی در شهرستان دماوند است که بستر لازم برای انجام فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی در آن وجود دارد و قشر جوان و مردم این منطقه همواره از برنامه‌های ورزشی استقبال کرده‌اند.و بر اساس امکانات ورزشی باید ارتقا یابد.

وی افزود: ارتقاء سرانه‌های ورزشی و پیگیری مطالبات شهرستانی در حوزه ورزشی و جوانان با جدیت پیگیری می‌ گردد و با اقداماتی که در دستور کار قرار گرفته، امید می‌رود در سال جاری اتفاقات خوبی در حوزه ورزش شهرستان انجام شود.

رضا طاهر خانی تاکید کرد:به هر اندازه که به مسائل ورزشی و تربیتی توجه شود، به همان میزان از آسیب‌های اجتماعی کاسته می‌ گردد و این امر مهم باید در شهرستان دماوند تحقق یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *