جانمایی آرامستان جدید شهر دماوند وعده بر زمین مانده است
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

جانمایی آرامستان جدید شهر دماوند وعده بر زمین مانده است

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه مکان آرامستان جدید شهر دماوند وعده بر زمین مانده است، گفت: مطالبات مردم باید از سوی مسئولان پیگیری و محقق شود.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، عصر روز دوشنبه جلسه‌ مکان یابی و تعیین تکلیف آرامستان مرکزی شهر دماوند با حضور رضاطاهرخانی،فرماندار شهرستان دماوند، سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شریف شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، رضایی مهر، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دماوند،هیات امنای محلات و جمعی از مسئولین در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه اگر با مردم صادقانه گفتگو شود، آنها نیز همراهی لازم را در اجرای پروژه ها خواهند داشت گفت:دولت مردمی سیزدهم به دنبال حرکات نمایشی نیست و در این راستا وعده های بر زمین مانده از گذشته و مطالبات مردم باید از سوی مسئولان پیگیری و محقق شود.

رضا طاهرخانی با اشاره به عدم گنجایش و تکمیل ظرفیت برخی از آرامستانهای فعلی شهر دماوند گفت: یکی از مطالبات جدی و بر جای مانده مردم شهر دماوند از گذشته، احداث آرامستان مرکزی این شهر است که با توجه به تکمیل ظرفیت برخی از آرامستان ها، شناسایی، طراحی و اجرای آرامستان از مطالبات اصلی شهروندان است.

وی افزود: برخی از آرامستان هایی که امکان گسترش آن در کوتاه مدت وجود دارد گسترش خواهد یافت و در ادامه نیز ادارات مسئول، به قید فوریت نسبت به بازدید و اعلام نظر درخصوص زمینی که توسط اداره شهرسازی معرفی و مورد تایید شهردار و شورای اسلامی شهر می باشد اقدامات اولیه دراجرای آن آغاز کنند و در طراحی و تجهیز آن تمامی نیازهای یک آرامستان مدنظر قرار گیرد و در این خصوص با هیات امنای شهر همفکری های لازم انجام گردد.

گفتنی است در پایان جلسه مقرر شد ادارت متولی نسبت به بررسی و مکان یابی آرامستان جدید شهر دماوند به قید فوریت اقدام نمایند و مصوبات لازم نیز خصوص اجرای فاز اول آرامستان مرکزی دماوند به اعضای جلسه ابلاغ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *