استقرار ۱۰۰ دستگاه سطل زباله جدید در سطح شهر دماوند
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

استقرار ۱۰۰ دستگاه سطل زباله جدید در سطح شهر دماوند

۱۰۰ دستگاه سطل زباله جدید در سطح شهر دماوند مستقر شد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، علی شیوا، شهردار دماوند با اعلام این خبر اظهار کرد: حفظ پاکیزگی و آراستگی معابر شهری، یکی از نیاز های اصلی شهر است تا آرامش و امنیت خاطر شهروندان فراهم شود.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات لازم در حفظ پاکیزگی شهر، جمع آوری و رفت و روب زباله ها است، خاطرنشان کرد: در این راستا با توجه به تمهیدات و برنامه ریزی هایی که از سال گذشته صورت گرفته شد، نسبت به خرید و نصب سطل‌های زباله جدید با توجه به نیاز منطقه اقدام گردید.

این مدیر شهری با اشاره به نصب ۱۰۰ دستگاه سطل زباله در سطح شهر به ویژه معابر اصلی شهر، بیان داشت: سطل های جدیدی که توسط این واحد شهری خریداری شده است در ابعاد مختلف با توجه به نیاز منطقه در مکان هایی چون مراکز صنفی پر تردد، پیاده روهای پر عبور برای گذران اوقات فراغت، ساندویچ فروشی ها و رستوران ها تعبیه می‌شود.

شهردار دماوند با اشاره به مزیت های این سطل‌ها نسبت به سطل‌های قدیمی موجود در سطح شهر، اذعان داشت: داشتن مقاوت در برابر آتش سوزی و ضربه ، ظاهری مناسب و کاملا مکانیزه بودن از ویژگی های این نوع سطل ها است که جایگزین سطل های گذشته شده و سطل های قدیمی تر نیز بعد از شست و شو در مکان های مورد نیاز جانمایی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *