پیگیری وضعیت بلاتکلیفی منطقه مشاء با حضور معاون وزیر و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

پیگیری وضعیت بلاتکلیفی منطقه مشاء با حضور معاون وزیر و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری

پیگیری‌های نماینده مردم‌ شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و مدیریت شهری دماوند در خصوص بلاتکلیفی منطقه مشاء پای معاون وزیر و دبیر شورای عالی شهر سازی و معماری را به دماوند کشاند.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، دیدار صبح امروز شهردار و رییس شورای اسلامی شهر و نماینده مجلس شورای اسلامی با معاون وزارت مسکن و شهرسازی در خصوص تعیین تکلیف منطقه مشاء سبب بازدید در بعد از ظهر همین روز از این منطقه شد.

تعیین تکلیف منطقه مشاء پس دو سال مهمترین مطالبه مردم و مدیریت شهری دماوند است که امیدواریم نتیجه این بازدید موجب احقاق این حق شود.

علی شیوا شهردار دماوند در این خصوص گفت: پس از ابهامات به وجود آمده در محدوده خدماتی شهر دماوند و به ویژه منطقه مشا و ارجاع امر به شورایعالی معماری و شهرسازی، با پیگیری نماینده و تلاش‌های قابل تقدیر بزرگان دیگری که دل در گرو آبادانی این شهر دارند، امروز به جهت روشن شدن موضوع و تسریع در ارائه خدمات به مردم در منطقه مشا، به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر دماوند، میزبان دکتر صادق مالواجرد، معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی معماری و شهر سازی ایران در یک بازدید میدانی بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *