گازرسانی به ۱۰ روستای فاقد گاز شهرستان دماوند تا ابتدای فصل سرما
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

گازرسانی به ۱۰ روستای فاقد گاز شهرستان دماوند تا ابتدای فصل سرما

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از روند وضعیت پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان دماوند بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، سید احمد رسولی‌نژاد نماینده مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل ،معاونین و مدیران شرکت گازاستان تهران ،سرپرست فرمانداری ،بخشدار مرکزی، مدیر گاز شهرستان دماوند و جمعی از مسئولان از مسیرهای گازرسانی به روستاهای بولان، تنگه، وردانه(ورانه)، دوآب، محور دلیچایی به هویر روستاهای کهنک، یهر، لی پشت، مومج، دهنار و هویر بازدید میدانی داشتند.

در این بازدیدها ضمن دیدار با اهالی محترم، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای مذکور، مقرر شد تمامی روستاهای باقیمانده قبل از فرا رسیدن فصل سرما از نعمت گاز برخوردار شوند.

همچنین از دیگر مصوبات مقامات ذکر شده به طور مرتب هرماه یک بار از مسیرهای مذکور بازدید داشته و بر روند گازرسانی از نزدیک نظارت میدانی نمایند.

مدیر عامل گاز استان تهران گفت: بیش از ۷۰ درصد حفاری و لوله گذاری به اتمام رسیده و تا ابتدای فصل سرما این روستاها دارای گاز شهری خواهند شد.

هدایی در بازدیدی که از روند اجرای طرح گاز رسانی به این روستاها داشت، افزود: این روستاهای باقیمانده از جمله دوردست ترین و محروم ترین روستاهای استان تهران محسوب می‌شوند.

وی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی این مناطق فرصت کمی برای اتمام پروژه تا قبل از فصل سرما وجود دارد و امیدواریم بتوانیم این طرح را هر چه سریعتر به پایان برسانیم.

مدیر عامل گاز استان تهران بیان کرد: جمعا در این ۱۰ روستا بیش از ۷۰ کیلومتر  شبکه و حدود ۴۰۰ انشعاب با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در حال اجرا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *