پنجمین دوره مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور به میزبانی دماوند/ تجلیل از تیم‌های برتر مقام‌آور در رده سنی نونهالان و نوجوانان
اخبار

پنجمین دوره مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور به میزبانی دماوند/ تجلیل از تیم‌های برتر مقام‌آور در رده سنی نونهالان و نوجوانان

پنجمین دوره مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان دماوند با تجلیل از تیم‌های برتر مقام‌آور در رده سنی نونهالان و نوجوانان پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، ظهر روز پنجشنبه پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کیک بوکسینگ wko به میزبانی شهرستان دماوند در بخش آقایان ویژه رده سنی نونهالان و نوجوانان در سالن ورزشی کارگران آغاز شد.

در این دوره از مسابقات ۱۵ تیم از استان‌های تهران، آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، مازندران، خراسان و کهگیلویه و بویراحمد، فارس، قزوین و … حضور داشتند که در مجموع ۳۰۰ نفر فایتر شرکت کردند و به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها از تیم‌های برتر مقام‌آور در این دوره از مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور با اهدای مدال تجلیل به‌عمل آمد.

در مراسم اختتامیه مسابقات کشوری رده سنی نونهالان و نوجوانان سید کمال‌سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران، چگینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، اعضای شورای اسلامی شهر دماوند و جمعی از مسئولین حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *