افزایش ۶۳ درصدی بودجه شهرداری دماوند در سال ۱۴۰۱
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

افزایش ۶۳ درصدی بودجه شهرداری دماوند در سال ۱۴۰۱

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند از افزایش ۶۳ درصدی بودجه شهرداری دماوند در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: بودجه پیشنهادی ۳۳۶ میلیارد تومانی شهرداری دماوند تایید شد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، حسین آرمودیان مقدم در این خصوص اظهار داشت: شهرداری دماوند در اجرای ماده ۶۷ قانون شهرداری در موعد قانونی دی‌ماه با برگزاری جلسات متعدد با روسای واحدهای ذیربط نسبت به تهیه و تدوین بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ اقدام کرد.

وی افزود: شورای اسلامی شهر نیز در اجرای بند ۱۲ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران در بهمن ماه سال گذشته با برگزاری جلسات متعدد با شهردار و مسئولان واحدهای مختلف شهرداری، هیات امنای محلات و بازدیدهای میدانی از مناطق مختلف شهر، همچنین تلاش در جهت توزیع متوازن و عادلانه اعتبارات در سطح شهر با بودجه پیشنهادی شهرداری دماوند برای سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۳۳۶ میلیارد و ۹۶۲ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۱۶۶ تومان تایید شد.

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند گفت: با توجه به بودجه مصوب سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۲۰۶ میلیارد و ۱۵۳ میلیون و ۳۷۵ هزار تومان شاهد افزایش حدود ۶۳ درصدی در بودجه امسال هستیم که امید است بتوان با تحقق منابع درآمدی نسبت به اجرای پروژه‌های پیش بینی شده در جلب رضایت شهروندان گام برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *