بازدید شبانه فرماندار شهرستان دماوند از فروشگاه های زنجیره ای و نانوایی های شهر دماوند
اخبار

بازدید شبانه فرماندار شهرستان دماوند از فروشگاه های زنجیره ای و نانوایی های شهر دماوند

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه شهروندان هیچگونه نگرانی بابت خدمات و کالاهای اساسی نداشته باشند، گفت: مشکلی در حوزه وجود کالاهای اساسی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، شامگاه روز پنجشنبه رضا طاهر خانی، فرماندار شهرستان دماوند به همراه حلیم زمهریر، معاون سیاسی انتظامی فرماندار و اعضای ستاد نظارت بر بازار فرمانداری، از نانوایی‌ها و فروشگاه ها و مراکز خرید سطح شهر بازدید کرد.

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در بازدید از فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی اظهار داشت: در جلسه تنظیم بازار هماهنگی‌هایی انجام شده است واکیپ‌های نظارت در سطح شهرستان از ساعت ۸:۰۰ صبح الی ۲۲:۰۰ فعال هستند و در کل شهرستان نظارت‌های دقیق به صورت مستمر اجرا می‌شود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: در زمینه کالاهای اساسی بازدیدهایی از چندین فروشگاه‌های بزرگ سطح شهر دماوندانجام شد و مشکلی در حوزه کالاهای اساسی وجود ندارد.

طاهرخانی ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، اقلام اساسی مانند: روغن و شکر و برنج و… روزانه وارد شهرستان شده و بین فروشگاه‌ها توزیع می‌شوند.

وی تصریح کرد: در موضوع گوشت و مرغ نیز نظارت‌ها و بازدیدهایی انجام شد، و با توجه به هماهنگی های به عمل آمده در صورت نیاز فروشگاه ها، کالاهای موردنیاز بلافاصله به دست فروشگاه‌های سطح شهرستان برسد.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: شهروندان شهرستان هیچگونه نگرانی بابت کمبود کالاهای اساسی نداشته باشند.

لازم به ذکر است این بازدید جهت نظارت بر نحوه عرضه اقلام اساسی مورد نیاز مردم انجام شد.

گفتنی است بررسی وجود کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت‌گذاری منصفانه کالاها، نظارت و بازرسی مستمر بر واحدهای صنفی در راستای بهبود وضعیت بازار و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان از اهداف این بازدید بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *