پروژه گازرسانی به روستاهای محور دلیچایی بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

پروژه گازرسانی به روستاهای محور دلیچایی بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند از پروژه گازرسانی به روستاهای محور دلیچایی بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است، گفت: پروژه گازرسانی به روستاهای تنگه، بولان، دوآب و وردانه به پیشرفت بالای ۷۰ درصد رسید.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، محسن زمانی در رابطه با میزان مصرف گاز در شهرستان دماوند اظهار داشت: مصرف گاز نسبت به اسفندماه نزدیک به ۹ درصد کاهش داشته است همچنین نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵ درصد افزایش مصرف گاز را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه برودت هوا هنوز وجود دارد و هوا کاملا گرم نشده است، نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش مصرف گاز ثبت شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند در خصوص پروژه‌های گازرسانی به روستاها بیان کرد: در حال حاضر گازرسانی به روستاهای مومج، هویر، دهنار، لیپشت و کهنک در حال انجام می‌باشد و پروژه بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

زمانی ادامه داد: امید است در هفته دولت یا قبل از دهه فجر امسال پروژه گازرسانی به روستاها افتتاح شود.

وی تصریح کرد: پروژه عمرانی دیگر شامل گازرسانی به روستاهای تنگه، بولان، دواب و وردانه است که به پیشرفت بالای ۷۰ درصدی رسیده است و با تکمیل خط تغذیه پروژه مراحل تست و گازدار شدن را طی خواهد کرد.

رئیس اداره گاز شهرستان دماوندعنوان کرد: برای پروژه توسعه شبکه و نصب انشعاباتی که برای سال جدید دیده شده است، تقریبا بیش از ۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است که تامین بودجه شده و پیمانکار جذب شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند گفت: امید است مطابق مجوزهایی که برای ساخت و سازهای مجاز اخذ می‌شود این توسعه شبکه و نصب انشعابات را انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *