آغاز عملیات اجرایی طرح ۴۷۶ واحدی مسکونی کارکنان سپاه دماوند
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

آغاز عملیات اجرایی طرح ۴۷۶ واحدی مسکونی کارکنان سپاه دماوند

عملیات اجرایی طرح ۴۷۶ واحدی مسکونی کارکنان سپاه شهرستان دماوند به همت شرکت خانه سازی رزمندگان تهران در راستای طرح نهضت ملی مسکن امروز چهارشنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، حسین خردمند راد، مدیرعامل شرکت خانه سازی رزمندگان تهران پیرامون این طرح گفت: طرح ۴۷۶ واحدی شهرستان دماوند از پروژه های نهضت مسکن سپاه برای کارکنان است که شرکت خانه سازی رزمندگان تهران به عنوان مجری ساخت مسکن کارکنان در کل کشور، ساخت این مجموعه را برعهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح به مساحت ۴۱هزار و ۴۲۵ مترمربع و دارای ۶۰ قطعه مسکونی هشت واحدی است که با تمام زیرساخت های شهری مورد نیاز و خدماتی که مورد نظر کمیسیون ماده پنج و شهرداری دماوند بوده انجام می شود.

مدیرعامل شرکت خانه سازی رزمندگان تهران با اشاره به اینکه تمام مسیرهای قانونی اجرای این طرح شامل رای کمیسیون ماده پنج و جواز ساخت آن حل و فصل شده است، اظهار امیدواری کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، ساخت این مجتمع ۴۷۶ واحدی حداقل بعد از سه و حداکثر پس از چهار سال به بهره برداری برسد.

‍ *۸ الی۱۰ هزار واحد مسکونی در شهرستان دماوند احداث خواهد شد/ با اجرایی شدن طرح ملی جهش مسکن، یکی دیگر از وعده های دولت مردمی آیت الله رئیسی در شهرستان دماوند تحقق خواهد یافت

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان در آیین کلنگ زنی پروژه مسکونی دماوند که به همت بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انجام خواهد شد با اشاره به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن گفت: جهش تولید مسکن یکی از سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم، برای خانه‌دار شدن مردم است و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: ساخت مسکن برای اقشار فاقد خانه، از اقدامات دولت است که در شهرستان دماوند همانند سایر کشور در حال انجام و اجرایی شدن می باشد و با توجه به اینکه متأسفانه طی چند سال گذشته شاهد بی‌توجهی وزارت راه و شهرسازی به امر تولید مسکن بودیم، باید با کار شبانه روزی همراه با دقت و نظارت این کمبود را جبران کنیم

فرماندار شهرستان دماوند گفت: بنا بر برنامه ریزی های انجام شده ۸الی ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهرستان دماوند احداث خواهد شد که با ساخت آن در دراستای اجرای طرح جهش مسکن ملی یکی دیگر از وعده های دولت مردمی سیزدهم در شهرستان دماوند تحقق خواهد یافت.

طاهرخانی گفت: با مطالعات صورت گرفته، هدف ما درطرح جهش ملی تولید مسکن ساخت ۸ هزار واحد مسکونی در شهرستان است و همه دستگاههای اجرایی و اداری شهرستان باید با تمام ظرفیت برای تسریع در ایجاد جهش ملی مسکن اقدام نمایند و با توجه به مطالعات صورت گرفته موقعیت زمین هایی که در گذشته برای ساخت مسکن جانمایی شده بود به هیچ وجه مناسب برای ساخت واحد های مسکونی نبود و در این خصوص زمین هایی در پنج شهرستان و روستاهای بزرگ شهرستان شناسایی شده است که برای ساخت موقعیت بسیار خوبی دارند.

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر نظارت دقیق و اصولی بر ساخت واحد های مسکونی در طرح جهش ملی مسکن گفت: نباید کاستی ها و اشکالات موجود در طرح مسکن مهر را در مسکن ملی شاهد باشیم و تا قبل از تکمیل واحد ها و ایجاد مسکن، باید امکاناتی نظیر مدرسه، درمانگاه،مسجد، پاسگاه های انتظامی و…. در محل مناسب احداث گردد که خوشبختانه در این پروژه به تمامی نکات توجه شده است.

طاهرخانی با اشاره به اینکه فعال شدن بخش مسکن در کشور علاوه بر خانه دار شدن اقشار کم درامد موتور محرکی برای اشتغالزایی است گفت: ساخت مسکن در بافتهای فرسوده از اولویت های دولت مردمی سیزدهم می باشد و قانون جهش تولید مسکن یک اقدام انقلابی و ارزشمند است که باید از سوی تمام نهاد ها و ادارات مرتبط با آن مورد حمایت قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *