ارائه برنامه‌های کارشناسی شده کارگروه‌های تخصصی در پیشبرد اهداف شهرستان دماوند موثر است
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

ارائه برنامه‌های کارشناسی شده کارگروه‌های تخصصی در پیشبرد اهداف شهرستان دماوند موثر است

فرماندار شهرستان دماوند گفت: ارائه برنامه‌های کارشناسی شده کارگروه‌های تخصصی در پیشبرد اهداف شهرستان دماوند موثر است.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، رضا طاهرخانی ظهر روز دوشنبه در جلسه کارگروه های تخصصی دفتر نماینده مردم شریف شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت علی (ع)، اظهار کرد: با ورود دولت مردمی آیت الله رئیسی و در این مدت کوتاه تلاش کردیم تا مشکلات مردم در شهرستان دماوند پیگیری و تا حد امکان مطالبات به جا مانده مردم تحقق پیدا کند که در این خصوص با استفاده از پیگیری های نماینده محترم مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و حمایت های استاندارمحترم اقدامات قابل توجهی در شهرستان دماوند انجام شده است که یکی از موارد مهم آن می توان به پروژه ملی کمربندی جنوبی اشاره کرد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به نظارت مدیران بر زیر مجموعه های اداری افزود: باید سلامت اداری اولویت مدیران قرار گیرد و مدیران، نظارت های خویش را در حوزه مدیریتی خود افزایش دهند.

وی ادامه داد: دولت و مجلس برای خدمات بهتر و تحقق مطالبات در کنار مردم هستند اعتقاد داریم با وحدت و همدلی بزرگان شهرستان می توان کار های مهمی در منطقه انجام دهیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند به موضوع مبارزه با فساد اداری اشاره و تأکید کرد: بارها در جلسات متعدد، به مدیران در جهت مبارزه با فساد اداری تأکید شده است و اگر تخلفی در هر اداره ای رخ دهد، مدیر آن اداره باید پاسخگو باشد و باید سالم سازی محیط اداری در ادارات شهرستان از طریق مدیران به صورت جدی پیگیری گردد.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان ضمن لزوم توجه به کارگروه های تخصصی در شهرستان گفت: کارگروه های با پشتوانه علمی باعث پیشرفت شهرستان دماوند در زمینه های مختلف خواهند شد و ارائه برنامه های کارشناسی شده در کارگروه های تخصصی در پیشبرد اهداف شهرستان موثر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *