ساماندهی پایگاه مراقبت محله محور دانش‌نیا در شهر دماوند برای انجام واکسیناسیون کرونا
اخبار

ساماندهی پایگاه مراقبت محله محور دانش‌نیا در شهر دماوند برای انجام واکسیناسیون کرونا

فرماندار شهرستان دماوند از پایگاه مراقبت محله محور دانش نیا و مرکز واکسیناسیون شهدای هلال احمر دماوند بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، ظهر روز سه‌شنبه رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند به همراه خیرخواه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان از از پایگاه مراقبت محله محور دانش نیا و مرکز واکسیناسیون شهدای هلال احمر دماوند بازدید کرد.

هدف از این بازدید ساماندهی پایگاه مراقبت محله محور دانش نیا برای انجام واکسیناسیون کرونا و همچنین اطلاع از روند تزریق واکسن کرونا به شهروندان دماوند در مرکز شهدای هلال احمر بود.

طاهرخانی در حاشیه دیدار ضمن تقدیر از پرسنل، مرکز واکسیناسیون افزود: از همه مردم شریف شهرستان خواهشمندیم که فرآیند تزریق واکسن را جدی بگیرند تا به چتر امنی در خصوص واکسیناسیون برسیم.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: برای کنترل و مهار این بیماری مانند گذشته باید شهروندان با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و ادامه روند واکیسناسیون بخصوص دوز سوم جهت کمتر شدن این ویروس گام برداریم.

وی افزود: خوشبختانه در شهرستان دماوند شاهد روند کاهشی افراد مبتلا به کرونا و سویه امیکرون هستیم و میزان بستری ها در بیمارستان دماوند نیز کاهش داشته است اما باید توجه داشت ساده انگاری در این خصوص باعث می شود دوباره شاهد شیوع گسترده این بیماری در سطح شهرستان باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هرگونه ساده انگاری و بی توجهی به پروتکل ها و دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و وزارت بهداشت می تواند زمینه را برای ابتلا و به تبع آن بستری شدن بیش از پیش شهروندان در بیمارستان منجر شود.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان از شهروندان فهیم شهرستان دماوند خواست تا ضمن استفاده از ماسک، با حساسیت هرچه بیشتر تمامی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند. تا شاهد اوج گیری این ویروس در شهرستان نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *