راه‌اندازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌فعال در دستور کار قرار گیرد
اخبار دماوند

راه‌اندازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌فعال در دستور کار قرار گیرد

آرش آقاجان احمدی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند به همراه نصیری، رئیس شهرک های صنعتی دماوند و معاونین صمت با حضور در فرمانداری شهرستان، با رضا طاهرخانی، فرماندار دماوند دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار در خصوص مشکلات واحدهای صنعتی، معدنی، تقویت زیر ساخت های صنعت و جذب سرمایه گذار در حوزه صنعت و اصناف بحث و تبادل نظر شد. ‎
طاهرخانی، فرماندار دماوند با تاکید بر ایجاد زیرساختهای صنعتی در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به شعاع ۱۲۰ کیلومتر شهرستان دماوند، تنها فعالیت صنایع پاک در این شهرستان امکان پذیر است؛ در این راستا باید با استفاده از ردیف‌های بودجه‌ای و تعامل دستگاه های مربوطه، راه‌اندازی هر چه سریعتر واحدهای تعطیل و یا نیمه فعال در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: اصناف و بازاریان همواره پشتوانه قوی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و برای سربلندی میهن عزیزمان از هیچ کوشش و کمکی دریغ نکردند؛ اصناف همواره بازوی توانمند اقتصاد کشور بوده و همراه مردم در رسیدن به اهداف بلند خود گامهای موثری برداشته است.
فرماندار دماوند با تاکید بر اهمیت موضوع اشتغال تصریح کرد: فراهم آوردن زمینه اشتغال جوانان کمک بزرگی در راستای حل مشکلات اقتصادی است و از این رو این مهم در دستور کار قرار دارد.
نماینده عالی دولت در شهرستان با توجه به حفظ حقوق شهروندی، نظارت بر قیمتها و همچنین نرخ گذاری، بر بازرسی و نظارت هرچه دقیق‌تر بر مدیریت بازار و قیمتها به عنوان الویت‌های مهم سازمان صمت در جهت رفاه حال شهروندان تاکید کرد و خواستار پرورش نقاط قوت، برطرف کردن نقاط ضعف و رسیدن به یک انسجام و یکپارچگی واحد شد.

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *