وعده های پوشالی مسئولان در خصوص پروژه گازرسانی به روستاهای محور دلیچایی / گاز را تا ۱۵۰۰ به ما می‌رسانید؟
اخبار دماوند روستا ها

وعده های پوشالی مسئولان در خصوص پروژه گازرسانی به روستاهای محور دلیچایی / گاز را تا ۱۵۰۰ به ما می‌رسانید؟

از شهریورماه سال ۹۸ که آیین کلنگ‌زنی گازرسانی به ۱۴ روستای شهرستان های دماوند و فیروزکوه انجام شد، مسئولان ذیربط قول اتمام عملیات اجرای این پروژه را تا پایان دولت دوازدهم دادند.

قول و وعده‌های متعدد مسئولان در خصوص اتمام عملیات تا پایان دولت فعلی موجب شد، اهالی این منطقه مشکلات و صعب‌العبور شدن برخی نقاط این مسیر و وقوع حوادث مختلف را به جان خریده و برای اتمام این پروژه لحظه شماری کنند.

بر اساس ظواهر امر مدت زمان اجرای عملیات ۶ ماه بود و از آن پس کار تاکنون نیمه کاره رها شده و نه تنها هیچگونه پیشرفت فیزیکی نداشته بلکه تمام عوامل از پیمانکار تا پرسنل در کارگاه حضور داشته و از تجهیزات مستقر در این منطقه برای امور شخصی استفاده می کنند.

با توجه به عرض کم جاده منتهی به روستاهای این محور و صعب العبور بودن مسیر به واسطه حفاری‌های صورت گرفته تداوم چنین وضعیتی پیامدهای خوبی را به همراه نخواهد داشت.

از مسئولان ارشد شهرستان تقاضا داریم همت گمارده و در صورتی که ادامه اجرای عملیات این پروژه میسر نبوده حداقل نسبت به بازسازی و بهبود مسیر اقدام کنند تا شاهد اتفاقات ناگوار در این محور نباشیم.

اگرچه تاکنون هیچ‌گاه شاهد تحقق وعده مسئولان نبودیم، اما امیدواریم این‌بار خلاف این امر ثابت شده و این پروژه به نتیجه برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *