اخبار دماوند

عباس صفری، شهردار دماوند روز شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند که با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه عملکرد این نهاد با همکاری اداره راه در طی دو بارش اخیر قابل قبول و مثبت بوده اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی در زمان بارش برف شهر دماوند را به سه منطقه مشاء، مرکز شهر و گیلاوند تقسیم کردیم.
وی افزود: در منطقه مشاء یک نمک‌پاش مکانیزه، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر و ۶ مخزن نمک داریم و همچنین در کنار میدان اصلی نیز کیسه‌های نمک را قرار دادیم.
صفری ادامه داد: در مرکز شهر یک دستگاه نمک پاش مکانیزه، یک دستگاه کامیون، سه دستگاه نیسان، دو دستگاه گریدر، یک دستگاه ایسوزو و بابکت و ۳۵ مخزن نمک داریم.
شهردار دماوند گفت: در منطقه گیلاوند نیز سه دستگاه ایسوزو، یک دستگاه نمک‌پاش مکانیزه، دو دستگاه نیسان، یک دستگاه کامیون، یک دستگاه تراکتور و ۳۰ مخزن نمک داریم که از این تعداد ۷ مخزن به سرقت رفته است.
وی همچنین در خصوص میزان نمک مصرف شده در راستای پاکسازی معابر گفت: تا پایان دی‌ماه، دو هزار و ۴۰۰ تن نمک فله و ۱۸۰ تن نمک کیسه مصرف شده است و در حال حاضر ۴۸۰ تن نمک فله موجود بوده و نمک کیسه نداریم.
صفری اضافه کرد: ۹۶ نیرو با احتساب نیروهای پشتیبان در این ۳ منطقه در حال فعالیت هستند و پس از بارش نیز ۴۷ نیرو بحث تکان دهی درختان سطح شهر را انجام می‌دهند.
شهردار دماوند خاطر نشان کرد: برای هر ماشین یک تعریف وجود دارد و با یک برنامه خاص فعالیت می‌کنند؛ همچنین محل تعبیه مخازن نمک نیز مشخص است.
وی با بیان اینکه در راستای پاکسازی برخی از کوچه‌ها نیازمند تراکتور هستیم گفت: بر همین اساس دو دستگاه تراکتور اجاره کردیم و در بحث ذخیره نمک نیز به میزان لازم تهیه شده تا با مشکل مواجه نشویم.
شهردار دماوند با تاکید بر اینکه سعی می‌کنیم با برنامه ریزی پیش برویم بیان کرد: اگر بتوانیم دو دستگاه نمک پاش مکانیزه دیگر نیز اضافه کنیم یک قدم قوی در خدمات رسانی سریع برمی‌داریم.
صفری تاکید کرد: حوزه‌‌های فرهنگی، اجتماعی و خدماتی برای خدمات‌رسانی به شهروندان در حال فعالیت هستند، اما شهروندان به خودشان کمک نمی‌کنند.

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *