آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد توسط خیران نیک اندیش در شهرستان دماوند
اخبار

آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد توسط خیران نیک اندیش در شهرستان دماوند

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دماوند از توزیع ۷۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دماوند و آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد با پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان توسط خیران نیک اندیش در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین حاج احمدی در این خصوص اظهار داشت: ارزش ریالی هر بسته معیشتی ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است که دراختیار خانواده‌ها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه توزیع سبد کالا بین خانواده‌های زندانی به دو صورت انجام می‌شود، افزود: خانواده‌هایی که حکم فرد زندانی آنها قطعیت یافته هرماه این بسته معیشتی را دریافت خواهند کرد و خانواده‌هایی که حکم فرد زندانی تحت عنوان متهم می‌باشد و قطعیت نیافته به صورت موردی در اختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دماوند ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا هر ماه مواد ضدعفونی نیز خریداری شده و بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع می‌شود.

وی از آزادی دو زندانی در فروردین سال ۱۴۰۱ خبرداد و گفت: با پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال توسط خیرین دو زندانی آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *