عملکرد اصحاب رسانه در روزهای بحرانی جای تقدیر دارد / دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان زمستان در حالت آماده باش قرار گیرند
اخبار دماوند

عملکرد اصحاب رسانه در روزهای بحرانی جای تقدیر دارد / دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان زمستان در حالت آماده باش قرار گیرند

حیدری، فرماندار دماوند در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند:
با توجه به حساسیت شهرستان دماوند به ویژه در فصل زمستان، پیگیری جلسات مدیریت بحران و عملکرد اعضای این ستاد برای مردم ضروری است.
یکی از موضوعات مهم، اولویت‌بندی در پاکسازی خیابان‌های اصلی و محوری در هر شهر است؛ شهرداری‌ها باید نقاط بحران‌ساز در هر شهر را شناسایی کنند.
در خصوص عملکرد راهداری، تامین رفاه و سلامت جان مردم برای ما مهم است؛ دور افتاده ترین روستا در شهرستان، با مرکز شهر دماوند هیچ تفاوتی ندارد و باید مسئولیت خدمات‌رسانی به درستی صورت گیرد.
بهترین سیاستی که میتواند مشکل مردم را کاهش دهد، تعامل بین دستگاهاست که با استفاده از ظرفیت آنها، کارهای بزرگی صورت می‌گیرد.
اصحاب رسانه در ایام بحرانی تا پاسی از شب پیگیر موضوعات بوده و مشکلات را انعکاس می‌دهند؛ علاوه بر این به انعکاس خدمات دستگاهای خدمات رسان می‌پردازند که این امر جای تقدیر دارد.
ادارات و مجموعه های عمومی بایدصرفه جویی را مدنظر قرار دهند تامردم دچار چالش نشوند، اما وجود منابع گازی دلیلی بر استفاده بی‌رویه نیست.
بسیاری از ویلاها اقدام به گازکشی در آلاچیق ها کرده و به استفاده بی رویه می‌پردازند، در این راستاضمن بازدید شرکت گاز، باید شهروندان نیز ما را یاری دهند.
امیدواریم که در سال جاری شاهد بحران خاصی نباشیم، اما انتظار داریم دستگاه های مختلف تا پایان زمستان در حالت آماده باش قرار گیرند.

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *