عضو هیچ حزبی نیستم / معیار دادیم و شخص انتخاب نکردیم
اخبار دماوند

عضو هیچ حزبی نیستم / معیار دادیم و شخص انتخاب نکردیم

به گزارش پایگاه خبری امیددماوند،
حجت الاسلام والمسلمین جمال هادیان، مسئول پویش وفاق یاران انقلاب اسلامی شهرستان دماوند در جلسه هم اندیشی احزاب این شهرستان‌ که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: بنده عضو هیچ حزبی نیستم و موافق این موضوع هم نیستم، همچنین حضرت آقا فرمودند ممکن است یک نفر نسبت به مفاهیم انقلاب و عمل انقلابی بهتر حرکت کند، یک نفر به آن خوبی حرکت نکند، اما در همان راه دارد حرکت میکند. اینکه ما هرکسی خوب حرکت نکرد یا به طور کامل حرکت نکرد را متهم بکنیم به غیرانقلابی یا ضدانقلابی این هم خطاست… مهم این است که با شاخص‌ها تطبیق بکند.
وی افزود: اینکه بگوییم این اصول گراست پس انقلابی است و این اصلاح طلب است پس غیر انقلابی است اشتباه است.
مسئول پویش وفاق یاران انقلاب اسلامی شهرستان دماوند ادامه داد: اکثر عزیزان اصلاح طلب، انقلاب، ولی فقیه و نظام را قبول دارند نباید بگوییم اصلاح طلب ها انقلابی نیستند و اینگونه مرزبندی کنیم چون همین عزیزان پای انقلاب ایستادند.
وی گفت: این پویش یک سال و پنج ماه است که تشکیل شده است و قرار بر این شد انقلابی ها را دور هم بیاوریم که در این گروه بعضا اصلاح طلب هم بودند و به حول و قوه الهی پشت هم ایستادیم.
حجت الاسلام والمسلمین هادیان تاکید کرد: همچنین برای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر معیار دادیم و شخص انتخاب نکردیم.
مسئول پویش وفاق یاران انقلاب اسلامی شهرستان دماوند تصریح کرد: در این پویش جلسات متعددی تشکیل دادیم و بیشتر مشکلات شهرستان مطرح می‌شد و در بحث کرونا هم ورود پیدا کردیم و بسته های معیشتی و بهداشتی را توزیع کردیم و در کنار دیگر گروه های جهادی و خیریه مشغول به خدمت گزاری به مردم شریف شهرستان دماوند بودیم.


در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *