‌‌ نا هماهنگی افراد موجب توقف دوساله در توسعه شهر رودهن شد
اخبار دماوند رودهن

‌‌ نا هماهنگی افراد موجب توقف دوساله در توسعه شهر رودهن شد

فرماندار شهرستان دماوند در آئین تودیع و معارفه شهردار رودهن بیان کرد: یکی از اتفاقاتی که موجب شد توسعه رودهن با توقف دو ساله ای مواجه شود، عدم همدلی افراد بود؛ اعضای شوراهای اسلامی و تمام بدنه شهرداری باید در کنار یکدیگر هدف مشترک داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، مهدی حیدری روز سه شنبه در آئین تودیع و معارفه شهردار رودهن بیان کرد: رودهن به عنوان نمادی از شرق استان تهران است که باید در جایگاه واقعی قرار گرفته و به حق واقعی خود دست یابد.
وی افزود: امیدواریم شهر رودهن در مسیری قرار گیرد که حواشی گذشته را نداشته باشد و شهرداری و شورای اسلامی با تمام توان در کنار مردم شریف منطقه، بتوانند در جهت ارتقا و پیشرفت شهر قدم بردارند.
این مقام مسئول ادامه داد: انتظار ما بر عدم تکرار اتفاقات گذشته در این منطقه است، چرا که این اتفاقات بی انصافی در حق مردم شریف و با سابقه فرهنگی رودهن است.
فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقاتی که موجب شد توسعه رودهن با توقف دو ساله ای مواجه شود، عدم همدلی افراد بود؛ اعضای شوراهای اسلامی و تمام بدنه شهرداری باید در کنار یکدیگر هدف مشترک داشته باشند.


در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *