اعمال محدودیت ها با هدف حفظ رنگ نارنجی دماوند
اخبار دماوند

اعمال محدودیت ها با هدف حفظ رنگ نارنجی دماوند

ابوالفضل حلیم زمهریر، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری دماوند نیز اظهار داشت: بنا به تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا، به منظور پیشگیری از تجمعات در شب یلدا، در روزهای شنبه و یکشنبه محدودیت‌هایی در خصوص ساعت فعالیت اصناف و تردد خودروها در شهرستان دماوند اعمال شده است.
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری دماوند بیان داشت: ستاد مدیریت کرونا محدودیتهایی از لحاظ فعالیت اصناف و تردد خودروها در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذرماه ابلاغ کرده که لازم‌الاجراست.
حلیم زمهریر تاکید کرد: محدودیت‌های ابلاغی در خصوص فعالیت اصناف در این ایام، طی مکاتبه‌ای از سوی اتاق اصناف به رؤسای اتحادیه‌ها ابلاغ شده و در صورت عدم رعایت موارد، برخورد جدی صورت می‌گیرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات در روزهای مذکور، از ساعت ۱۷ در پنج شهر شهرستان دماوند مستقر خواهند بود، گفت: همچنین در ساعات تعیین شده، از سد معبر در شهرها، فعالیت دستفروشان و وانت‌بارها در مسیر جاده‌ها و معابر نیز جلوگیری می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به مصوبات ستاد مدیریت کرونا در مورد عدم فعالیت پیست اسکی آبعلی، شاهد حضور به موقع دستگاه‌ها و رعایت مصوبات ابلاغی در این منطقه و اراضی اطراف بودیم.


در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *