تغییرات مدیریتی در ادارات شهرستان دماوند با اولویت جوان‌گرایی و روحیه جهادی انجام خواهد گرفت
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

تغییرات مدیریتی در ادارات شهرستان دماوند با اولویت جوان‌گرایی و روحیه جهادی انجام خواهد گرفت

فرماندار شهرستان دماوند گفت: تغییرات مدیریتی در ادارات شهرستان دماوند با اولویت جوان‌گرایی و روحیه جهادی انجام خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، رضا طاهرخانی در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی دماوند اظهار داشت: در مدت کوتاه از عمر این دولت مردمی بسیاری از کارهای بر زمین مانده در حال تحقق هستند، همچنین اقدامات مثبتی از سوی دهیاران و شوراها را شاهد بوده‌ایم که بهره برداری شده‌ یا در حال انجام هستند.

وی افزود: همدلی و شتاب در اجرای مطالبات مردم خواسته‌ ما بوده و هست و خواهد بود، یکی از نارضایتی‌ها این بود که مدیران را در نماز جمعه‌ها نمی‌بینیم یا در دفعات اندکی در نماز جمعه حضور می‌یابند اما اکنون در قالب یک جدول زمان‌بندی مدیران موظفند در سه هفته متوالی به همراه کارکنان در نماز جمعه حاضر شده و میز خدمت برگزار کنند تا دیدار چهره به چهره با مردم و رسیدگی به امور آنها و نیز دیدار با امام جمعه در راستای جهاد تبیین میسر شود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: در این جنگ روایت‌ها همه باید سهیم باشیم و جهاد تبین باید در سطح شهر و روستا باید مورد توجه باشد، خوشبختانه در این زمینه اقدامات بزرگی را شاهد بودیم.

طاهرخانی ادامه داد: استفاده از نیروی جوان از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری است لذا در کنار با تجربه‌ها باید نیروی جوان نیز وارد میدان شوند، در این راستا تلاش کردیم همه انتصابات جدید دهیاری‌های سطح شهرستان از نیروهای جوان، مومن و انقلابی منطقه باشد.

وی تصریح کرد: در برخی از ادارات که مقرر است تغییراتی صورت گیرد نیز پیشنهادات و اولویت فرمانداری شهرستان بر انتصاب جوانانی با روحیه جهادی بوده است. نیروهای جوان توانمندی در شهرستان وجود دارد که باید از آنها بهره‌مند شویم.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه موضوع مدیریت بانشاط در سطح شهرستان در دست پیگیری است، بیان داشت: از مدیران خواستیم که دراین زمینه اقدامات لازم را انجام دهند، مدیران حتما باید ازمیزهای خود فاصله گرفته و در کنار مردم بوده و مشکلات را از نزدیک لمس کنند، این مهم مخصوصا در روستاها باید مورد توجه ویژه باشد.

طاهرخانی گفت: اهل رسانه اقدامات و فعالیت‌ها در روستاها را منعکس کنند و خدمات و تلاش‌های دهیاران و شوراها را به اطلاع مردم در سطح جامعه برسانند و در این آگاهی بخشی هماهنگی‌های لازم به عمل آید.

وی عنوان داشت: بخشدار جدید مرکزی دماوند با توکل بر خدا و مردمی بودن کار خود را آغاز کند و حتما با برنامه کارها را به جلو براند همچنین در این راه تعامل و همدلی و وحدت با دستگاه‌ها را در مجموعه داشته باشد تا شاهد حرکت نویی در تحقق مطالبات مردمی باشیم.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: همه مسئولان در سطح روستاها و دیگر سطوح از حاشیه فاصله بگیرند و از اصل مطلب که کار کردن برای مردم است غافل نشوند.

*موفقیت‌های امروز در روستاهای شهرستان دماوند با همدلی‌ مردم و مسئولان رقم خورد

اسماعیل سلیمانی، بخشدار سابق مرکزی دماوند اظهار داشت: اگر امروز موفقیت‌هایی در بخشداری حاصل شده یک گروه و خرد جمعی در کار بوده و اگر کاستی و نقصانی وجود داشته است به کوتاهی‌های من برمی‌گردد.

وی افزود: ۴۵ روستا در بخشداری مرکزی دماوند وجود دارد که ۱۳ روستا دارای دهیاری بودند و اکنون این رقم به ۴۰  روستا رسیده‌‌ است، ۵ روستای باقیمانده جمعیت کمی داشته‌اند و نتوانسته‌اند دهیاری تشکیل دهند.

بخشدار سابق مرکزی دماوند بیان کرد: در حوزه عمرانی اقدامات بسیاری در روستاها انجام شده است، در گذشته که تعداد دهیاری‌ها کم بودند تعداد روستاهای گازرسانی شده به تعداد انگشتان دست نیز نبودند اما امروز این رقم افزایش بسیاری داشته است.

سلیمانی ادامه داد: اگر همدلی‌های مردم و مسئولان شهرستان نبود امروز شاهد موفقیت‌ها در حوزه روستاها نبودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *