دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبعلی با امام جمعه شهر دماوند
آبعلی اخبار دماوند

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبعلی با امام جمعه شهر دماوند

حامد سلطان آهی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبعلی با حضور در دفتر امام جمعه دماوند با حجت الاسلام و المسلمین فتاح دماوندی دیدار کردند.

در این دیدار اسماعیلی رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی طی گفتگویی بیان داشت: تلاش اعضای شورای شهر و شهردار این است که خلاءهای فرهنگی و دغدغه‌های مردم شهر را برطرف کند که شهرداری و شورا به جد وارد مقوله فرهنگ شده و همت و تلاش برای گسترش و توسعه فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی خواهند داشت.
وی افزود: مردم نیاز به همدلی و اتحاد دارند که امام جمعه در تحقق این امر نقش بسزایی دارد و شورای اسلامی شهر نیز در خدمت نهاد امام جمعه می باشد و مردم آبعلی در تمام صحنه ها حضور فعال و پررنگی دارند.

در ادامه حامد سلطان آهی شهردار آبعلی گفت: استفاده از تجربیات و تفکرات امامین جمعه محترم ، حضرات عالیات سید حسینی امام جمعه بخش رودهن و فتاح دماوندی امام جمعه شهر دماوند ، منشاء خیر و برکات است وبا توجه به تنوع اقلیمی در شهر آبعلی جمعه به عنوان پدر فرهنگی شهر می‌توانند با تدبیر و مدیریت، وحدت دو سویه را حاکمیت نماید.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین فتاح دماوندی امام جمعه دماوند ، ضمن تقدیر از این حضور تصریح کرد: جامعه ایمانی کارهایش بر اساس شورا و مشورت است و استبداد در کارها منجر به شکست خواهد شد. وی تکریم و تسریع در امورات مربوط به ارباب رجوع و شهروندان را عامل ثبات و رضایتمندی مردم دانست و افزود : صاحبان اصلی نظام مردم هستند که آرای آنان باعث بوجود آمدن ترکیب شورا شده است .همه باید تلاش نماییم انتظارات و در خواستهای بجا و معقول آنان را بدون فوت زمانی ، اجابت نماییم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *