با رفع مشکلات کارگاه‌های تولیدی منطقه اصطلک ظرفیت اشتغال برای ۵۰۰ نفر وجود دارد
اخبار

 با رفع مشکلات کارگاه‌های تولیدی منطقه اصطلک ظرفیت اشتغال برای ۵۰۰ نفر وجود دارد

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند از پیگیری رفع مشکلات تولید کنندگان منطقه اصطلک خبر داد و گفت: با رفع مشکلات کارگاه‌های تولیدی منطقه اصطلک ظرفیت اشتغال برای ۵۰۰ نفر وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، روز یکشنبه محمد امین خدایاری سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند به همراه مسئول بسیج حوزه کارگری شهرستان دماوند و نماینده شرکت گاز و مسئول اتحادیه ریخته‌گران و تراشکاران شهرستان دماوند از کارگاه‌های تولیدی منطقه اصطلک بازدید کردند.

خدایاری سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند در حاشیه این بازدید گفت: پیرو گزارشی مبنی برتعطیلی کارگاه‌های تولیدی مشکلات این تولید کنندگان را بازدید میدانی انجام گرفت تا مشکلات این تولیدکنندگان مرتفع گردد.

وی افزود: مشکل اصلی تولید کنندگان گاز و برق می‌باشد که با توجه به اینکه این منطقه جزء حوزه شهرداری دماوند، باید نسبت به تعیین بر و کف خیابان برای ارائه دستگاه‌‌های خدمات‌رسان اقدام کند.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند گفت: با رفع مشکلات ظرفیت اشتغال ۵۰۰ نفر در این کارگاه‌ها وجود دارد و وظیفه ما حفظ اشتغال است.

*رفع مشکلات گازرسانی به منطقه اصطلک و حمایت از تولیدکنندگان نیاز به مساعدت شهرداری دماوند دارد

مقدم، مسئول بسیج حوزه کارگری شهرستان دماوند اظهار داشت: متاسفانه کوتاهی‌هایی صورت گرفته که این تولیدکنندگان را با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی افزود: این کارگاه‌ها در نزدیکی خط لوله گاز شهری قرار دارند که به علت نداشتن بر و کف خیابان اجازه گازرسانی به این منطقه معلق مانده است.

مسئول بسیج حوزه کارگری شهرستان دماوند بیان کرد: هماهنگی لازم با اداره برق صورت گرفت تا مشکلات این کارگاه‌ها مرتفع گردد.

مقدم عنوان کرد: کار باید اساسی انجام شود؛ در حالی که این قشر تولید کننده با مجوزات لازم و با رعایت قانون حفظ محیط زیست مشغول فعالیت می‌باشند.

وی گفت: استعلامات برای گازرسانی به این منطقه انجام شده که فقط استعلام شهرداری دماوند مانده و در حال بررسی است.

مسئول بسیج حوزه کارگری شهرستان دماوند بیان کرد: طی نامه‌نگاری‌هایی که انجام شده از بخشداری و جهاد کشاورزی دماوند بر حوزه شهری بودن این منطقه تایید شده و فقط استعلام شهرداری مانده است.

مقدم گفت: طی نشستی با شهرداری دماوند پیگیر ارائه نقشه بر و کف منطقه اصطلک خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *