آیین کلنگ‌زنی آغاز عملیات احداث مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی مهک دماوند جهت تامین نیاز آب ساکنان مسکن مهر
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

آیین کلنگ‌زنی آغاز عملیات احداث مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی مهک دماوند جهت تامین نیاز آب ساکنان مسکن مهر

در آخرین روز از هفته دولت آغاز عملیات احداث مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی مهک دماوند کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، در این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دماوند، امام جمعه شهرستان دماوند، مدیر امور بهره‌برداری آبفای دماوند و … حضور داشتند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دماوند در این مراسم اظهار داشت: با تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران و انتقال آب از نشتی سد لار در آینده مشکلات کم آبی اخیر شهرستان دماوند به زودی حل خواهد شد.

رضایی‌مهر افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران هم اکنون مردم چه در شهرها و چه در روستاها از حقوق یکسانی برخوردار هستند و خدمت‌رسانی در هر کجا لازم باشد که توسط کارگزاران نظام انجام خواهد شد.

حجت الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در ادامه این مراسم ضمن تاکید بر امر صرفه جویی در بخش کشاورزی و خانگی، بر نامه‌ریزی دقیق،عمیق و آینده‌نگرانه تر در خصوص تامین و حفظ منابع آبی را از مسولان آبفا و ارگان‌های مرتبط دیگر خواستار شد.

مسعود هادی‌زاده مدیر امور بهره‌برداری آبفای دماوند نیز در این مراسم گفت: ساخت مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی مهک دماوند ذخیره سازی برای مسکن مهر خواهد بود.

وی افزود: ولی مردم هم با توجه به اینکه پاییز کم بارشی در پیش است باید در شیوه مصرف خود تجدید نظر داشته باشند، چرا که اگر در شیوه مصرف تغییری ایجاد نشود دچار مشکل خواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *