درخشش تیم دختران کیک بوکسینگ شهرستان دماوند در مسابقات قهرمانی استان تهران
اخبار

درخشش تیم دختران کیک بوکسینگ شهرستان دماوند در مسابقات قهرمانی استان تهران

تیم دختران کیک بوکسینگ شهرستان دماوند در مسابقات قهرمانی استان تهران خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، مسابقات قهرمانی استان تهران گروه کیک بوکسینگ بین المللی در بخش بانوان در سالن ورزشی آقا محمدی شهر قدس با بیش از ۲۰۰ نفر ورزشکار برگزار شد.

در این دوره مسابقات تیم شهرستان دماوند حضور یافت و موفق به کسب ۱۲ مدال رنگارنگ شد.

مقام‌آوران این دوره از مسابقات در رده سنی بزرگسالان زهرا یزدانی مقام اول کمربند و مدال طلایی، هلنا کریم‌پور در رده سنی جوانان مقام اول کمربند طلایی و مدال طلا، دیانا زمانی در رده سنی نونهالان مقام اول کاپ و مدال طلا، فاطمه حسینی در رده سنی بزرگسالان مقام سوم و مدال برنز، ملینا الله قلی در رده سنی نونهالان مقام سوم، مهرانا نثاری در رده سنی نونهالان مقام سوم، درسا هادی در رده سنی نونهالان مقام سوم و مدال برنز را به مربیگری خانم الماسی  از باشگاه ورزشی خورشید کسب کردند.

همچنین مهشدی اسکندری در رده سنی نوجوانان مقام دوم و مدال نقره، زینب قرائی در رده سنی جوانان مقام دوم و مدال نقره را به مربیگری مرضیه صحرایی کسب کردند.

در ادامه رقابت‌ها نرگس قوه در رده سنی بزرگسالان مقام دوم و مدال نقره، آنیس دهقان‌زاده در رده سنی بزرگسالان مقام سوم و مدال برنز  را به مربیگری نرگس قوه و همچنین نسترن طاووسیان در رده سنی بزرگسالان مقام سوم و مدال برنز را به مربیگری فاطمه چشمی را بدست آوردند.

همچنین فاطمه چشمی به عنوان داور این دوره مسابقات بود.

لازم به ذکر است تیم شهرستان دماوند با هدایت و همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات انجمن های ورزش‌های رزمی شهرستان دماوند به سرپرستی دکتر مهناز اکبری به مسابقات اعزام گردید.

از حمایت‌های جمشید بوربوری‌ مدیریت باشگاه ورزشی خورشید نهایت تشکر و قدردانی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *