تاکید معاون فرماندار شهرستان دماوند بر تسریع روند حل مشکل آب شرب در روستای دشتک
اخبار

تاکید معاون فرماندار شهرستان دماوند بر تسریع روند حل مشکل آب شرب در روستای دشتک

معاون فرماندار شهرستان دماوند بر تسریع روند حل مشکل آب شرب در روستای دشتک تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، صبح روز سه‌شنبه مهدی رضایی مهر معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند به همراه سلیمانی بخشدار مرکزی دماوند، مجاوری رئیس شورای بخش مرکزی دماوند و هادی‌زاده سرپرست آبفای شهر دماوند با حضور در منطقه مشا و روستای دشتک به بررسی روند حل مشکل آب شرب در این منطقه پرداختند.

در این بازدید بر تسریع در انجام اقدامات لازم در راستای حل مشکل کم آبی در روستای دشتک تاکید شد.

علاوه بر این در حاشیه این بازدید، مسئولان شهرستان از محل پروژه‌های آتی شامل آسفالت خیابان مشا و خیابان دشت یکم در روستای دشتک از محل اعتبارات ارزش افزوده فرمانداری دماوند بازدید کردند.

حمیدرضا یوسفی‌مرند دهیار روستای دشتک با اشاره به پیگیری حل مشکل آب شرب در این روستا گفت: با توجه به مشکل کم آبی در روستای دشتک با پیگیری صورت گرفته توسط بخشدار مرکزی دماوند، اعضای شورای بخش مرکزی و دستور نماینده محترم مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه مجلس شورای اسلامی، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مساعدت مسئولان در جهت رفع مشکل آب روستای دشتک، افزود: بر این اساس با پیگیری‌های صورت گرفته، خرید پمپ و لوله گذاری شبکه جدید با همکاری اهالی روستا و عوامل اداره برق دماوند بخشی از مشکلات کم آبی در روستای دشتک برطرف شد.

دهیار روستای دشتک با قدردانی از اهالی محترم این روستا بخاطر شکیبایی و حس همکاری برای رفع مشکلی که پیش آمده بود از آنها درخواست نمود همچنان نسبت به صرفه‌جویی در مصرف آب شرب، مساعدت لازم را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *