درخواست واگذاری زمین مناسب به‌منظور ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهر رودهن
اخبار رودهن نشریه البرزشرقی

درخواست واگذاری زمین مناسب به‌منظور ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهر رودهن

رییس سازمان‌ تامین‌ اجتماعی رودهن در خصوص واگذاری زمین مناسب به‌منظور ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهر رودهن درخواست کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، سیدجلیل جلیلی، رییس سازمان‌ تامین‌ اجتماعی رودهن با عبدالوهاب امیری دیدار کرد و انتصاب ایشان به سمت بخشدار جدید رودهن را تبریک گفت.

وی در این دیدار ابراز امیدواری کرد که با حمایت‌های پیوسته دکتر رسولی نژاد نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و تعامل فی‌ما‌بین ارگان‌های شهر بتوانیم سهم ویژه‌ای در خدمت‌رسانی و ایجاد رفاه عمومی در منطقه داشته باشیم.

رییس سازمان‌ تامین‌ اجتماعی رودهن همچنین ضمن ارائه گزارشی از خدمات، تعهدات و عملکرد سازمان تامین اجتماعی نوید داد که با اقدامات انجام گرفته درخصوص واگذاری زمین مناسب به‌منظور ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهر رودهن، انشاء‌الله بخش عمده‌ای از مشکلات مردم مرتفع خواهد گشت.

عبدالوهاب امیری ضمن تشکر و قدردانی از ریاست و کارکنان خدوم سازمان تامین اجتماعی رودهن از تعامل تعامل بسیار خوب فی‌ما‌بین بخشداری و سایر ارگان‌ها ابراز خرسندی کرد و افزود: مساعدت و اتفاق قول مسئولین دلسوز، موجب ایجاد امیدواری در جامعه و ارتقای هرچه بیشتر ارزش‌های شهر و اعتلای آن خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *