سومین همایش روز جهانی یوگا در شهرستان دماوند
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

سومین همایش روز جهانی یوگا در شهرستان دماوند

سومین همایش روز جهانی یوگا در شهرستان دماوند با حضور بانوان علاقه‌مند به این رشته ورزشی روز دوشنبه در زمین چمن تختی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، این مراسم به همت کمیته یوگای هیات ورزش‌های همگانی شهرستان دماوند، اداره ورزش و همکاری شورای شهر، شهرداری و مدیریت چمن تختی با اجرای حرکاتی در سطح متوسط برای عموم شرکت کنندگان با همراهی آنها توسط مربیان انجام گرفت.

رضا مقدم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند ضمن خیر مقدم به مدعوین و ورزشکاران از زحمات هیات ورزش‌های همگانی جهت فعالیت‌های قابل توجه و اجرای سومین دوره همایش یوگا جهت توسعه ابن رسته ورزشی نهایت تشکر و قدردانی کرد.

همچنین مهناز اکبری عضو شورای اسلامی شهر دماوند بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های ورزشی در شهر تاکید کرد و گفت: پرداختن به ورزش در واقع نوعی سرمایه‌گذاری است که مسئولین باید به آن توجه کنند؛ چرا که حداقل تأثیر آن تضمین سلامت جسم و روان است.

وی بیان کرد: توجه به ورزش از هزینه‌های سنگین درمان در خانواده‌ها و جامعه پیشگیری خواهد.

بهرام صالح‌نیا رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان دماوند نیز ضمن قدردانی از اعضای کمیته یوگا هیات ورزش‌های همگانی، عنوان کرد: توسعه و پیشرفت ورزش در سطح شهرستان مستلزم تلاش و پیگری و برنامه‌ریزی عملیاتی می‌باشد

وی با تاکید براینکه ورزش یوگا برای همه دوره سنی مناسب است، اما در هر سنی محدودیت‌هایی وجود دارد که باید آنها را در نظر گرفت، گفت: تمرینات یوگا با توجه به سن افراد باید طراحی و اجرا گردد، باید در نظر داشت که یوگا با تغییر بدن، تغییر می‌کند که افزایش سن باعث مشکلات حرکتی، قدرتی، تعادل می‌شود که نیازمند تغییراتی در شیوه ورزش حتی برای یوگا کاران است.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان دماوند بیان کرد: لذا یوگا علاوه برا اینکه در حوزه بانوان فعال است در بخش بردارن هم فعال گردد.

در پایان ابن مراسم احکام اعضای کمیته یوگا از سوی هیات ورزش‌های همگانی شهرستان دماوند اهدا شد.

در این احکام “زهره افتخاری” رئیس کمیته یوگا شهرستان دماوند، “آتوسا خطیبی” دبیر کمیته یوگا و “مریم احمدی” نایب رئیس کمیته یوگا منصوب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *