آیین غبارروبی گلزار مطهر شهدای شهر دماوند به‌مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

آیین غبارروبی گلزار مطهر شهدای شهر دماوند به‌مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه

آیین غبارروبی گلزار مطهر شهدای گمنام مسجد جامع و بهشت حضرت رقیه(س) شهر دماوند به‌مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، صبح روز چهارشنبه، به مناسبت هفته قوه قضائیه، آیین غبار روبی مزار مطهر شهدای شهر دماوند با حضور رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند،رضایی مهر، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، رضایی ریاست دادگستری شهرستان، تقی زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، سرهنگ نجفی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، اعضای شورای تامین، نیروهای نظامی و انتظامی و پرسنل دادگستری شهرستان دماوند انجام شد.

فرماندار شهرستان دماوند در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس، به ویژه شهدای دستگاه قضا، گفت:پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب و ایثارگری‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است که بایستی در حفظ و انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های آینده کوشش کرد.

رضا طاهرخانی افزود:کوتاه کردن دست دشمنان و منافقین کوردل، از هویت و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدیون خون‌ پاک شهیدانی است که همچون شهید بهشتی ایستادند و از جان خود گذشتند و امنیت امروز ما، مرهون فداکاری و جانفشانی این عزیزان است.

گفتنی است شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه با غبارروبی و گلباران مزارمطهر شهدای گمنام و جنگ تحمیلی، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ادای احترام نمودند.

لازم به ذکر است شهید بهشتی نخستین رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در روز هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ به همراه ۷۲ نفر از اعضای حزب جمهوری اسلامی به دست منافقان کوردل به فیض شهادت نائل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *